Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LadyMadonna schreef:Ja! Laten we met zijn allen een klopjacht beginnen!
Nee, het is niet leuk, en nee, het mag niet, maar slaan een aantal nu niet een béétje door?
LadyMadonna schreef:Ja! Laten we met zijn allen een klopjacht beginnen!
Nee, het is niet leuk, en nee, het mag niet, maar slaan een aantal nu niet een béétje door?
Arc_En_Ciel schreef:Dat komt waarschijnlijk door mijn berichtje. Ik heb haar op facebook een ontzettend lang bericht gestuurd met de gevolgen hiervan, en dat ik echt wel snap dat ze paardenmishandeling tegen wil gaan, maar dat dit niet de manier is. Ik heb ook gezegd dat het netjes zou zijn als ze ook haar excuses even aan kon bieden, en het filmpje kon verwijderenze heeft geantwoord met dat ze haar excuses heeft aangeboden, maar na gezocht te hebben, niet zo goed snapt hoe ze het filmpje moet verwijderen. Ik heb gezegd dat ik vanavond even zal zoeken of ik het uit kan leggen, dus hopelijk doet ze het dan
_San87_ schreef:LadyMadonna schreef:Ja! Laten we met zijn allen een klopjacht beginnen!
Nou, inderdaad. Een meisje van 10 of zo, leuk joh, laten we haar met z'n allen gaan stalken omdat ze iets deed waar zij geen kwaad in zag.
yvonnedv schreef:_San87_ schreef:
Nou, inderdaad. Een meisje van 10 of zo, leuk joh, laten we haar met z'n allen gaan stalken omdat ze iets deed waar zij geen kwaad in zag.
vreemd dat een meisje van 10 een filmpje voor boven de 18 kan en mag plaatsen