Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frits2008

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 08:00

Dit topic lees ik op en beeldscherm wat is aangesloten op de pc met een HDMI kabel van de Action, dus die werkt wel.
Maar de drie LED lampen die we gekocht hebben bij de Action waren binnen een maand allemaal stuk. Dus beter geen LED lampen bij de Action kopen. Die van de IKEA doen het nu al bijna een jar.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 08:12

Lampjes voor in de tuin met solar verlichting,doen het binnen no time niet meer of breken al af als je ze uit de verpakking haalt.
geurdingetjes en lucht verfrissers zijn ook waardeloos.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 08:24

Hier doen de led lampen het al een jaar :)

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:07

Die tuinlampjes op zonne energie voor €2 houden het echt al lang bij mij :P

xSlvna schreef:
Vind de lederdoekjes van daar wel fijn, en het aanhangernet is handig om te bouwen tot groot hooinet. :o

Dit is zo waar, voor €7 een groot slowfeeder net. Mijn shetlanders krijgen echt alles kapot, maar dit houd het nu al meer dan 2 jaar :P

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:12

_lies_ schreef:
Een vleesetend plantje, ik had me er zo op verheugd dat ie zo uitkomen :n

Hier zij er een paar zaadjes uitgekomen :D!
Ik heb ze afgedekt met vershoudfolie, zodat ze sneller en makkelijker zouden kiemen.

Ik vraag mij alleen af hoe groot ze worden, of ik ze in dat kleine potje kan laten zitten

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:50

Schmink van de action als er 2 lieve kindjes rondlopen waarvan 1 jarig is en die graag wou schminken :') :+ :D

De resultaten zijn PRACHTIG!! := := _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:42

De led lampen doen het hier ook goed, ik had wel een duurdere variant van ik meen phillips? deze zijn ei vormig met wit licht, met de hoogste lumen. Ik heb ze inmiddels ook al iets van een jaar :) tot nu toe houden deze het beter en langer uit dan de duurdere spaarlampen die ik hiervoor had.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:01

De watervaste stiften. Mijn witte was werd roze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:12

Mjetterd schreef:
_lies_ schreef:
Een vleesetend plantje, ik had me er zo op verheugd dat ie zo uitkomen :n

Hier zij er een paar zaadjes uitgekomen :D!
Ik heb ze afgedekt met vershoudfolie, zodat ze sneller en makkelijker zouden kiemen.

Ik vraag mij alleen af hoe groot ze worden, of ik ze in dat kleine potje kan laten zitten

Als je wilt weten hoe groot ze worden moet je de film Little Shop of Horrors eens kijken. :D

Een musical-film over een vleesetende plant. (Zo'n klassieker dat je de dvd vast ook wel bij de Action kunt kopen voor een prikkie. :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:13

xSCWx schreef:
De watervaste stiften. Mijn witte was werd roze.

Oja...die! UVbestendig stond erop.

NOT!!!!! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:15

Ik had laatst wel een heel leuk blousje gekocht bij de action :) Tot nog toe nog niet gewassen dus weet niet of t een miskoop is geweest :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:28

Ik had ook ooit eens zo'n stopcontact-lamp gekocht met een draaiknop. Na één avond hoorde ik een hoop geknetter en gesis waarna de lamp uitging. Direct uit het stopcontact gehaald en teruggebracht. Ik durfde het ook niet aan om een nieuwe te halen. Mijn moeder had net zo'n lamp, ook van de Action en een paar dagen gebeurde bij die van haar precies hetzelfde.

Ook de potloden die geen tot nauwelijks kleur afgeven komen me bekend voor.

Over het algemeen ben ik verder wel te spreken over de Action.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:33

Als ik dit topic zo lees kun je beter een nieuw topic aanmaken met de titel "Wat kun je WEL kopen bij de Action". :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:42

Zo'n topic is er al, namelijk 'wij kopen de Action leeg'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:54

kesha1 schreef:
Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect

Nee hoor. En ik vraag me ook af hoe goed het is voor onze planeet dat we allerlei prullen kopen die snel kapot gaan of om andere redenen weer vlug in de vuilnisbak belanden. En dat we überhaupt zoveel dingen kopen die we niet echt nodig hebben.

Ik bedoel: stickers voor op een vuilnisbak....alsof je niet zonder kunt! Solar-lampionnetjes voor in de tuin.... Had ik dat nou echt nodig? En die thermo-koffiebekers...ik heb ze de afgelopen drie jaar twee keer gebruikt. En waarom moest ik zo nodig nog een koptelefoon terwijl ik er al vijf heb?

Gênant eigenlijk....

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 12:18

En vroeghaa in de oertihd bestond er niet eens:brood snoep tv kachels gas olie. Nee mensen leefden op het KETO-dieet.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 13:44

safina schreef:
kesha1 schreef:
Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect

Nee hoor. En ik vraag me ook af hoe goed het is voor onze planeet dat we allerlei prullen kopen die snel kapot gaan of om andere redenen weer vlug in de vuilnisbak belanden. En dat we überhaupt zoveel dingen kopen die we niet echt nodig hebben.

Ik bedoel: stickers voor op een vuilnisbak....alsof je niet zonder kunt! Solar-lampionnetjes voor in de tuin.... Had ik dat nou echt nodig? En die thermo-koffiebekers...ik heb ze de afgelopen drie jaar twee keer gebruikt. En waarom moest ik zo nodig nog een koptelefoon terwijl ik er al vijf heb?

Gênant eigenlijk....

Da's zeker genant, maar waarom koop je dan een zesde koptelefoon????

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:31

safina schreef:
kesha1 schreef:

Gênant eigenlijk....

Er zijn zoveel dingen dien mensen, ook ik, in huis hebben die niet echt nodig zijn maar welpractisch of gewoon leuk zijn. IS denk ik een andere discussie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:33

Margee schreef:
Da's zeker genant, maar waarom koop je dan een zesde koptelefoon????

Precies, waarom....? Ik vond hem mooi roze. :oo

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:34

Springtouw: het is zo'n plasticen touw, ik haalde het uit de verpakking en hij was helemaal slijmerig. Dat plastic was gewoon slijm zegmaar, en er viel niks mee te beginnen :(

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 14:43

Maar brengen jullie zo'n product dan niet terug?? Zeker als het direct al fout is, heb ik het bonnetje nog en gaat het retour.....

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 15:11

Die wk nagels zitten er bij mij nu al een dag op en heb ze nog allemaal.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 15:37

Margee schreef:
Maar brengen jullie zo'n product dan niet terug?? Zeker als het direct al fout is, heb ik het bonnetje nog en gaat het retour.....

Dat vraag ik me ook af.
Het is natuurlijk wel de grootste kracht van de Action....omdat het zo goedkoop is doen veel mensen dat niet.
Makkelijk winst maken dus. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 15:39

Ik ga met iets wat kapot is sowieso terug, het is toch voor de deur _O-

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 15:48

Volgens mij krijg je geen geld terug maar wel een tegoedbon, die komt echt wel op!!!!