Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xSlvna schreef:Vind de lederdoekjes van daar wel fijn, en het aanhangernet is handig om te bouwen tot groot hooinet.
_lies_ schreef:Een vleesetend plantje, ik had me er zo op verheugd dat ie zo uitkomen
! Mjetterd schreef:_lies_ schreef:Een vleesetend plantje, ik had me er zo op verheugd dat ie zo uitkomen
Hier zij er een paar zaadjes uitgekomen!
Ik heb ze afgedekt met vershoudfolie, zodat ze sneller en makkelijker zouden kiemen.
Ik vraag mij alleen af hoe groot ze worden, of ik ze in dat kleine potje kan laten zitten
)
Tot nog toe nog niet gewassen dus weet niet of t een miskoop is geweest
kesha1 schreef:Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect

safina schreef:kesha1 schreef:Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect
Nee hoor. En ik vraag me ook af hoe goed het is voor onze planeet dat we allerlei prullen kopen die snel kapot gaan of om andere redenen weer vlug in de vuilnisbak belanden. En dat we überhaupt zoveel dingen kopen die we niet echt nodig hebben.
Ik bedoel: stickers voor op een vuilnisbak....alsof je niet zonder kunt! Solar-lampionnetjes voor in de tuin.... Had ik dat nou echt nodig? En die thermo-koffiebekers...ik heb ze de afgelopen drie jaar twee keer gebruikt. En waarom moest ik zo nodig nog een koptelefoon terwijl ik er al vijf heb?
Gênant eigenlijk....
safina schreef:kesha1 schreef:Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect
Nee hoor. En ik vraag me ook af hoe goed het is voor onze planeet dat we allerlei prullen kopen die snel kapot gaan of om andere redenen weer vlug in de vuilnisbak belanden. En dat we überhaupt zoveel dingen kopen die we niet echt nodig hebben.
Ik bedoel: stickers voor op een vuilnisbak....alsof je niet zonder kunt! Solar-lampionnetjes voor in de tuin.... Had ik dat nou echt nodig? En die thermo-koffiebekers...ik heb ze de afgelopen drie jaar twee keer gebruikt. En waarom moest ik zo nodig nog een koptelefoon terwijl ik er al vijf heb?
Gênant eigenlijk....
Margee schreef:Maar brengen jullie zo'n product dan niet terug?? Zeker als het direct al fout is, heb ik het bonnetje nog en gaat het retour.....