Bij mij ook een uitgeschakelde kandidaat Combinatie van een iets te licht potje voor het raam zetten en dan 's ochtends enthousiast je gordijnen open trekken Verder gebeurd er hier ook nog niet veel.
Ik ben 2 zaadjes verloren dus ik hoop op de andere 3
jSophiaF
Geplaatst: 05-05-14 10:27
Hier alle zaadjes nog in de strijd. Staan nu heerlijk in het zonnetje op balkon. Al zijn mijn komkommer zaadjes die ik woensdag in de grond het gestopt al aan het uitkomen. Net als de radijsjes ( die ik zelf niet lust )
Okeeeeeeeee weird, mensen zullen me raar aan kijken als ik koffie ga zetten. "Jij lust toch geen koffie?" " nee is voor mn planten"
Omaro
Geplaatst: 06-05-14 11:19
Ik heb net eindelijk tijd gehad om te planten.. Weekend weg, vrijdag geen tijd, gisteren het paard waar ik voor zorg nu eigenaresse op vakantie is koliek..
Dus net eindelijk geplant Die tablet bleef hard bij mij ook na lange tijd weken.. Dus maar gewoon allemaal in potgrond gedaan. Ze staan op de vensterbank in de woonkamer, op het ?? (tuin ligt op noordoosten en die ligt aan de achterkant van het huis natuurlijk, dus weet niet waar de vensterbank aan de voorkant van het huis dan op ligt.. Zuidwesten?) En om mijn achterstand een beetje in te halen, de verwarming aangezet onder de vensterbank
Nou en hier het bewijs (potje dat scheef staat, staat ondertussen recht)
hier 1 gesneuveld ben ik bang Hond heeft hem om gegooid.
CedriiC
Geplaatst: 06-05-14 14:37
Ook ik heb zojuist gezaaid
Ben bang dat ik veeeeel te veel vocht bij de tabletten gegooid heb, waardoor het meegestuurde potje een soort van aan het verzuipen is Maar alsnog een poging wagen, heb één zaadje in het potje en drie andere in de grote witte pot er achter. Heb het laatste zaadje op een vochtig keukenpapiertje in een boterhamzakje zitten. Schijnt ook een manier te zijn om een zaadje te laten ontkiemen. Nog nooit geprobeerd dus dit leek me een mooie gelegenheid. Nu nog veel praten en hopen dat de boel snel gaat groeien