Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

).
Niks voor mij. Verplicht opruimen, brr.

maargoed verder is het wel functioneel in de zin van dat je dan alsnog keukentje, tafel, kast, bed en dat soort dingen allemaal met gemak kwijt kan
Maar indd je kan niets zomaar laten liggen oid. Tenzij je het in de kast dumpt en die dan dicht doet xD
Vond ik altijd wel vrij prijzig.
Vind het idd wel prijzig, maar dat heb je altijd wel met STW (het is toch net als AL16 van STW?)
)
meganproperx schreef:Het is inderdaad vrij prijzig, 14 m2 ongeveer voor 350 euro pm.
Ben er vrij makkelijk ingekomen omdat het in hetzelfde huis als mijn zus is (kamer naast mijn zus zelfs)
Ik kan in iedergeval rondkomen van stufi, salaris en het beetje geld wat ik van mijn ouders krijg. En het is tien minuten fietsen van mijn school (uithof) dus ideaal
wat betekent stw?
. meganproperx schreef:Ik weet niet zo heel goed wat normaal is voor utrecht.. Maar dit is toch wel echt het maximum wat ik kan betalen, wil ik niet mijn spaarrekening plunderen.
Dus vandaar dat ik het wel prijzig vind, Maar er zijn vast heel veel duurdere kamers dus ik ben goed tevreden
Ik woon via een woningbouw in een HAT waardoor ik zo'n 280 p.m all in kwijt ben (inclusief fietsenhok, super groot balkon en eigen postvak). Maar dat zijn echt hele hoge uitzonderingen. Daarnaast is uberhaubt een kamer vinden in Utrecht best een uitdaging

Zou het werken om die af te printen om A3 of beter ergens gaan kopen? 
hidsiiiggg schreef:Ik betaal tussen de de 350 en 380 voor mijn studio. Alles voor mezelf en het is nieuwbouw dus alles is Nog super mooi^^ We hebben een gezamenlijke binnenplaats en er zijn binnen fietsenstallingen:) het is met de bus 2/3 min naar het jaarbeursplein dus egt ideaal:D en 15 minuten naar de uithof:) voor deze woningen moet je gemiddeld weleen wachttijd hebben van een dikke 4 jaar bij de ssh:o maar ik had geluk en kan er met een kleine 3 jaar in:D