Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyHope schreef:Ik vind een automaat handig voor bijvoorbeeld files of als ik op stukken rij waar je vaak gas moet minderen.
Moet wel zeggen dat je inderdaad met een schakelbak soms net dat ene stukje extra kan geven om bijvoorbeeld bruggen oid over te gaan.
Daphne__ schreef:Bedankt! Helaas heb ik nog geen rijbewijs, dus uitproberen gaat hem niet wordenMaar mijn moeder en zus maakten vanmiddag al even ruzie over wie hem naar huis mag rijden
![]()
Die vinden het dus helemaal geen probleem om de auto uit te proberen haha.
CCCCC schreef:http://i43.tinypic.com/24b52iv.jpg
Mijn mooie 'oude prutje' (zoals mijn vader hem noemt). Allereerste autotje en heb hem nu alweer twee jaar. Druk aan het sparen voor een wat grotere auto die de trailer mag trekken. Tot die tijd toer ik lekker in deze rond
saroanda schreef:Ik ben ook gek op de automaat in de audi, en die trekt menig trailer of sleurhut zonder moeite de berg op.
capopjekop schreef:saroanda schreef:Ik ben ook gek op de automaat in de audi, en die trekt menig trailer of sleurhut zonder moeite de berg op.
Ja idd, die rijdt echt heerlijk. Vind het nog steeds jammer dat we onze a6 verkocht hebben. Maar hij kreeg toch wat pijntjes..
Gelukkig hebben we de beetle nog wel. Al gaat die er binnenkort ook uit. Staan nu bijna 300.000 km op de teller.