Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dit is gekomen tijdens de verbouwing dat er allemaal mannetjes het niet zo nauw namen met mikken. Ik was toen nog niet volledig in de picture en heb het vlak voor de oplevering schoon gemaakt. De pot en andere voegen heb ik keurig schoon gekregen met hg schimmel- vocht en weerplekkenreiniger een flinke borstel en stoomapparaat. Dat ene plekje onder de pot kom ik gewoon niet bij, zo verschrikkelijk smerig! Iemand tips? Ik ben namelijk in staat er nieuw voegsel overheen te keilen
Rytir schreef:Tandenborstel heb ik ook al geprobeert, die hals van de pot zit echter net te laag waardoor ik er op een plek van 2 a 3 cm net niet bij kan (althans geen druk kan zetten op de tandenborstel... Kitlaagje is trouwens een heel goed idee! Beter dan opnieuw voegen want het blijft een rotklus om schoon te houden!

Urielle schreef:Ik heb net een pan die erg ingebrand was en er nogal hopeloos uitzag toch helemaal blinkend schoon gekregen met Dasty ontvetter van de Wibra. Misschien nog een tip voor iemand.
En silliconen spray voor RVS oppervlakken... die krijg je nooit mooi glimmend. Nu spuit ik het fornuis na schoonmaken in met silliconen spray, even uitwrijven en klaar is Kees! Het glimt als een malle. 
) wordt er veel zooi naar binnen gelopen, als ik het schoon wil houden, moet ik 2 keer per dag stofzuigen...