Vaak namen we bij de AH brood mee, die van 3 voor 2 euro geloof ik. Maar die vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekker. Zo dik en compact. Dat vult dan wel weer meer als dat van de Lidl, maar eet liever een sneetje meer, als dat ik het niet zo lekker vindt

Quellian, Ik heb nu ook alles voor de kleine al bij elkaar gesprokkeld t/m maat 104
Zit dus ook al ruim in de kleren eigenlijk haha. Wel een fijn gevoel hoor! Voor mijn dochter krijg ik vaak van mijn beste vriend de kleertjes van zijn dochter. Die is een jaar ouder. Moet dan wel vaak nog even opgeslagen worden, maar ontzettend fijn. ZIj heeft altijd heel veel kleertjes, waardoor het ook echt niks lijd
En ik kan me voorstellen dat het je aan tijd ontbreekt om "eventjes" naar polen en terug te rijden

Zijn er geen organisaties in de buurt die zulke zendingen doen? Hier hebben we dat wel namelijk.
Maroesja, in de magnetron weet ik ook niet of dat wel lekker wordt. Maar een combi magnetron is toch ook oven?
Nja, van de plaat af is het ook lekker 
Overigens merk ik dat het vlees van de AH ( vooral het gehakt ) vaak niet meer lekker is een dag voor de uiterste datum. Daarom vriezen we dat altijd gelijk in.

Maar over het algemeen, redden we het toch wel prima.
Lichamelijk was het allemaal heel prima te doen, maar geestelijk was een ander verhaal. Ik ben gediagnostiseerd met Borderline, en heb snel aanleg voor depressie. Ben erg onzeker over mijn eigen kunnen en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. Het feit dat ik alles alleen moest doen aan voedingen, niet kon na kijken hoeveel Amber binnen kreeg, dat ze vaak spuugde en veel huilde, maakte dat ik het erg moeilijk vond.
ja inderdaad.. en het gaat dan wel 2 maanden mee denk ik