In het weekend hebben we meestal in fles frisdrank en 1 pak drinken.
Idd, met verjaardagen is dat natuurlijk wel anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieke2 schreef:wat gebruiken jullie als kattengrit? Heb nu weer grit dat dan wel klonterd en dan weer niet
Spruitjes als stamppot ga ik ook proberen, mss lust ik het zo ook wel
ingedebruijn schreef:Weet iemand of die wereldgerecht pakken van Knorr ergens in de aanbieding zijn?
lieke2 schreef:wat gebruiken jullie als kattengrit? Heb nu weer grit dat dan wel klonterd en dan weer niet
Spruitjes als stamppot ga ik ook proberen, mss lust ik het zo ook wel
lieke2 schreef:BarbaLala schreef:[Ik heb een pakje boemboe sambal goreng van Kokki Djawa (AH) waarin ik de boontjes kook, daarnaast doe ik er tempeh door (als ik nog geld heb anders een ei: Ik eet geen vlees), knoflook, een uitje en ketjap.
Ik maak deze altijd zonder boemboe. Uitje met knoflook fruiten, dan bouillonblokjes erbij (niet te zuinig), trassie erbij (gemalen garnalenpasta, halen bij de toko, stinkt enorm maar is zooo lekker, dus ook niet te zuinig) en natuurlijk sambal. De boontjes erbij en voldoende water. Als de boontjes gaar zijn dan nog even afmaken met kokos (aan een blok, dan heb je geen hele kleine stukjes knoflook door je eten).
Krijg er zo weer zin in!
Volgend weekend eters dus mss dat ik dit wel maak met hete kip of babi ketjap. Lekker met komkommersalade.