Zie dat de Lidl wel elke zondag open is. Dat is misschien wel een keer een optie, dan is de rest van het winkelcentrum dicht en ernaast zit ook een AH voor de rest. Maar moet zeggen dat ik in de Lidl echt nooit zin heb om wat te kopen Vind de producten altijd zo onaantrekkelijk ofzo.
Heb je wel een beetje gelijk in hoor, het oogt gewoon altijd wat goedkoop. Maar heel veel dingen zijn er wel heel lekker. De kroketten bijvoorbeeld Die van de mora vind ik echt niet te vreten
Nic
Geplaatst: 04-07-12 14:21
Raar ik vind het er steeds beter uit gaan zien? Ok de winkelwinrichting is niet zo rommelig als de Aldi. En ze hebben echt voor dat geld naar mijn mening soms betere dingen.
Ik koop er mijn kattenvoer premium, vrije uitloopeieren voor 85 cent (vaak zijn die alleen op ) witte wijn Chardonnay prima te drinken voor 2.29, kaasjes, afbakbroodjes met pompoen, afbak stokbrood, knoflookpoeder, naja van alles eigenlijk
Ik had altijd een JA NEE sticker, maar nu loop ik dan al die kortingsacties en stickers bij de bouwmarkten en laatst ook HEMA mis.
Ik doe een rondje folders op mijn telefoon op zondagavond en woensdag voor de C1000. Bij stickers plak-acties ga ik altijd even langs bij de service balie om te zeggen dat ik een nee-nee sticker heb en ik graag een velletje wil
Nic
Geplaatst: 04-07-12 14:26
Het is echt geheel off topic maar sommige mensen beweren dat er 'meer troep' in het Lidl spul zit, maar ik beweer juist (ook na vergelijken) het tegenovergestelde. Veel spullen, het vlees en diervoeder komt uit Duitsland en dat is vaak prima kwaliteit.
Mootje schreef:
Bij stickers plak-acties ga ik altijd even langs bij de service balie om te zeggen dat ik een nee-nee sticker heb en ik graag een velletje wil
Ja doe ik ook maar soms mis ik het gewoon totaal omdat ik niet altijd alle winkelfolders af struin. Het is momenteel echt niet normaal wat er binnen komt aan folders.... dozen vol
SAKKIA
Geplaatst: 04-07-12 14:29
Wij krijgen alle folders en ik vind het heerlijk om ze door te bladeren Meestal doe ik er niet zo veel mee hoor, maar ik mag gewoon graag bladeren in die dingen Gisteren trouwens een enorme berg met bouwmarktfolders, die zijn nu helemaal leuk
Laatst gingen ze bbq saus testen en die van de Aldi kwam er toch echt weer als beste uit en dat is heel vaak zo. Het is meestal de Aldi of de Lidl die zulke testen wint.
LovingTweety
Geplaatst: 04-07-12 14:37
Mijn ouders krijgen de folders en geven ze door aan mij. Heerlijk vind ik het om er doorheen te bladeren.
Kentaro
Geplaatst: 04-07-12 14:38
Ik vind folders doorbladeren ook héérlijk! (en daarna gebruiken we ze weer als 'vulling' om dingen te versturen via marktplaats.... )
TeeGee
Geplaatst: 04-07-12 14:38
Leuk folders!
Ik pluis nu ook alles lekker door, ben vooral nog op zoek naar een stofzuiger al hebben we net wel even de tijd.
SAKKIA
Geplaatst: 04-07-12 14:43
Kentaro schreef:
Ik vind folders doorbladeren ook héérlijk! (en daarna gebruiken we ze weer als 'vulling' om dingen te versturen via marktplaats.... )
Vraagje Misschien denk ik weer aan dingen die nergens op slaan..... Maar zit er wel of geen nummerbordje op een nieuw huis?? (bij ons dus niet en was benieuwd of dat altijd zo was )
Nic
Geplaatst: 04-07-12 17:37
Daar was toch laatst een hele discussie over? Dat iemand ook de deurklopper eraf had gehaald?
Het schijnt er dus bij te horen, dat wist ik ook niet. Wij kwamen er ook pas na een tijdje achter dat er geen nummerbordje bij zat, toen de pakketjesbezorger (of iemand anders onbekend) verdwaasd door de straat aan het zoeken was.
Staat in de post boven jouw huisnummerbordjespost, nicolle
Kentaro
Geplaatst: 04-07-12 18:33
Bij een bestaand huis weet ik inderdaad dat het erbij hoort. Heb nog nooit een nieuwbouwhuis gehad, maar ging er automatisch vanuit dat het ook daar bij hoorde er staat niets over in de technische beschrijving. Was benieuwd naar de 'ervaring ' van anderen met een nieuwbouwwoning