Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:43

Zoo, ik ga zo naar het dorp, even horen hoe het daar zit met verlengen bij vodafone omdat ik nu 2 verschillende dingen hoor (volgens vodafone blijft de 6 maanden 0 euro gewoon geldig zolang deze op de site staat en de webcrew heeft geen idee of dat nog veranderd wordt in 12 maanden 50%, terwijl je dat op bijna alle andere telefoonsites al wel ziet staan bij vodafone)
Dus hopelijk kom ik vanmiddag ook, eindelijk, thuis met mijn S3 :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 12:46

Maar wat maakt het dan uit of je nou 6 maanden niks betaald of 12 maanden 50%? Na een jaar ben je toch hetzelfde kwijt..?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 15:49

Nou ik heb mijn abbo opgezegd bij HI. Vond het leasen toch wat spannend en ze hadden niet de best aanbiedingen.. (wel het beste bereik).
Nu loopt mijn abonnement op 30 oktober af… zou ik nu al bij een andere provider een nieuwe abonnement kunnen afsluiten? Die dan pas 30 oktober in gaat? Iemand enig idee.. of hoe ver het van te voren kan?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:16

Bij hi kan je 4 maanden van te voren verlengen dus dat zou nu al kunnen! :j

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:01

ja verlengen bij dezelfde provider kan 4mnd van tevoren maar als je opzegt betaal je tot oktober en dan kun je wel bij een andere provider ook afsluiten maar dan betaal je dubbel....
Ik zou eerlijk gezegd wachten tot je abo afloopt, je kunt vrij snel een nieuw abo afsluiten en wie weet wat voor telefoon er in oktober al weer uitkomt :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:38

EllaBellaah schreef:
Maar wat maakt het dan uit of je nou 6 maanden niks betaald of 12 maanden 50%? Na een jaar ben je toch hetzelfde kwijt..?

Dat maakt ook niet uit maar er zijn wel wijzigingen in de abonnementen. Voor de wijziging zou ik 160 minuten hebben zonder gratis bellen naar andere vodafone gebruikers. Nu betaal ik even veel maar heb ik 140 minuten inc gratis naar vodafone. Daarnaast zijn bij sommige abonnementen de telefoons goedkoper geworden maar daarvoor zou je abonnementen moeten gaan vergelijken ;)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 18:20

Maar ik neem aan dat die veranderingen alleen voor de mensen zijn die hem op dat moment afsluiten. Ik heb 3 weken geleden die van mij afgesloten, dat zal niet veranderen toch?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:33

als je hem al hebt afgesloten zal het niet veranderen nee

ik moet maar wachten tot oktober heb ik in de gaten. wil niet verlengen.. vond ik te duur.
en dubbel betalen ga ik ook niet doen innd..

ik wou dus een nieuwe abbo per 1 november.. maar dan nu al afsluiten :P

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:17

Joltsje schreef:
Nou ik heb mijn abbo opgezegd bij HI. Vond het leasen toch wat spannend en ze hadden niet de best aanbiedingen.. (wel het beste bereik).
Nu loopt mijn abonnement op 30 oktober af… zou ik nu al bij een andere provider een nieuwe abonnement kunnen afsluiten? Die dan pas 30 oktober in gaat? Iemand enig idee.. of hoe ver het van te voren kan?

Je zou wel van provider kunnen veranderen, nieuwe provider regelt de vehuizing.
Alleen als je nummerbehoud wilt hebben kan dit niet eerder dan twee maanden voor afloop van je huidig contract.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:24

Needje schreef:
Tis zo jammer dat ik graag de Siii wil. Want mn huidige abbo bevalt me best. Met nog onbeperkt internet voor 35 euri...

voor mij ook := ik heb nu de SII, maar ik wil graag mijn internet zo houden, welke provider zit je bij? ik bij MTVmobile

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:31

Vanavond krijg ik mn S3 binnen.. Kan niet wachten.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:40

Ik baal. Gister was er niemand thuis en helaas is het pakket ook niet bij de buren afgeleverd.

Via postNL heb ik het kunnen aanpassen dat het na 16:00 u op het postkantoor ligt. Dus uit mn werk gelijk even door naar het postkantoor. En dan hopelijk vanavond lekker spelen met mn S3.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:23

Aah das balen... Veel plezier vanavond :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:30

Ik meld me hier ook. Ik werk zelf bij Vodafone dus met vragen kan ik jullie helpen. MAAARRR uiteraard wil ik ook gewoon de S3, probleem is alleen dat ik een verschrikkelijke krent ben, haha

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:07

Blingh schreef:
Ik meld me hier ook. Ik werk zelf bij Vodafone dus met vragen kan ik jullie helpen. MAAARRR uiteraard wil ik ook gewoon de S3, probleem is alleen dat ik een verschrikkelijke krent ben, haha

dus wij zijn collega's :D

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:11

me zus heeft gister de s3 gehaald, alleen moest zij hem weer terug brengen omdat ze niet kon bellen, zat een fabrieksfout in.. hebben meerder van jullie dat ook?

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:58

Blingh schreef:

Dat zijn we hier bijna allemaal, kom dus maar op met een goeie aanbieding! Ik twijfel nog steeds tussen de ei-phone.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:47

Ik hoorde vandaag op de radio dat de aanbieding bij Vodafone inderdaad 12 maanden 50% korting is geworden. :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:12

klopt, geloof dat je nu dus 25 euro betaalt per maand het eerste jaar en dat de telefoon dan gratis is :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:30

Ik heb ook veel problemen met vodafone/sIII. Mijn internet valt steeds weg zodra ik mijn telefoon vergrendel. Dit springt wel weer aan als ik hem ontgrendel, maar handig is het totaal niet met whatsapp enzo.
Eerst een nieuwe simkaart gekregen, werkte niet. Daarna een nieuwe telefoon gekregen maar ook at werkte maar een dag.

Vervolgens 2 maal gebeld met de vodafone klantenservice waar ik ronduit onbeschoft te woord werd gestaan en niet geholpen maar constant verwezen naar de winkel. Hun bleven erbij dat de fout zit in de telefoon, en met meerder malen vragen hoe het dan kon dat een nieuw toestel hetzelfde vertoonde blevem ze er maar omheen banketstaaf.

Nu de telefoon maar op laten sturen, kort gezegd heb ik de eerste maand niets gehad aan mijn telefoon en retedure abbo (geen probleem als het goed werkt) maar kreeg niet eens een leentoestel en heb dus zelf maar iets moeten regelen.

Gaat dus mooi een klachtenbrief richting vodafone, want ik weiger deze maand te betalen, het oude abbo betaal ik, de rest niet. Ben eens benieuwd of de telefoon het doet zodra ik hem terug krijg, mast betwijfel het sterk eerlijk gezegd.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:01

Zit het niet gewoon ergens in je telefoon instellingen die over internet gaan? Zou wel heel toevallig zijn als je net 2 toestellen met dezelfde fout krijgt... Desalniettemin heel vervelend!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 22:02

Nou ik heb mn telefoon. Alleen was mn oude simkaart nog actief. Dus gebeld met kpn en daar zouden ze mn oude sim de-activeren en de nieuwe activeren. Zo`n 3uur geleden had ik geen verbinding meer met mn oude sim, alleen mn nieuwe sim werkt ook nog steeds niet.

Weet iemand hoelang dit kan duren normaal gesproken?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 22:03

hmmz is er ook iemand die een abbo heeft van onder de 40 euro per maand.. (zonder acties)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 22:31

heb hem even uit en weer aan gezet en heb verbinding!! Yeahhhh.. Nu lekker spelen ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 00:12

Ariebombarie schreef:
Blingh schreef:

dus wij zijn collega's :D

Ik werk op de verkoopafdeling van vodafone (telefonisch) jij?