Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bienotje schreef:Hoi mensjes, ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en nu heb ik langere nagels. Ik gebruik eigenlijk altijd echt mijn nagel met touchsreen en niet mijn vingertop. Werkt dat ook op een Iphone? Iemand die het even kan uitproberen anders?
) maar hij werkt prima. Officiële connection kit van Apple kost 30 euro, niks bij deze paar euro dus
suus_toes schreef:Hallo mensen!
Misschien dat jullie mij kunnen helpen!
Ik heb een iphone 3gs en wil hier erg graag whatsapp op hebben, maar om dat te betalen heb ik de keuze uit; mastercard, visa en amex.
Maar ik heb geen één van alle 3. Het enige wat ik heb is een Ideal bankpas.
Is er nog een manier op Whatsapp hier op te krijgen?
Heb totaal geen verstand van dat soort dingen.
(Reacties heb ik graag via pb. aangezien ik niet elke minuut op dit forum kijk)

Normaal gezien maak ik hem schoon met plakband, dus een reep plakken en dan weg trekken, dat helpt wel tegen normaal vuil en stof maar niet tegen vetvlekken. Ik durf het eigenlijk niet nat te maken, ben bang dat het verkleurd. Wie heeft een goede tip? Ik heb me overigens al na 2 dagen gerealiseerd dat ik écht de verkeerde kleur had gekozen.
Dat is een app met word, powerpoint en excel! Super handig voor bijvoorbeeld op school.
Normaal staat er niet veel soeps tussen, maar deze is wel het noemen waard
Misschien eerst opslaan? Jorinda__ schreef:Haha ja! Ik kijk er iedere ochtend even op, die gratis apps-app.Normaal staat er niet veel soeps tussen, maar deze is wel het noemen waard