joyce_90 schreef:Vandaag weer les gehad, ging gelukkig een stuk beter dan de vorige keer. Remproeven waren weer zo goed als zoals ze horen, halve draai nu beide kanten op te pakken en begin gemaakt met een aantal achtjes. Eerste keren steeds aan komen rijden, eerste draai maken, en kon ik gelijk overnieuw beginnen; als je verkeerd begint (ik sneed de bocht te krap aan ipv de ruimte te gebruiken), kun je net zo goed gelijk stoppen want dan kom je toch niet meer uit. Volgende keer langzame slalom er maar weer bijpakken, die deed ik even tussendoor, maar daar sneuvelden mooi de kegeltjes bij....
Fijn dat het lessen goed gaat. Als je blijft oefenen lukt die halve draai wel. Ik vond die zelf moeilijk en een beetje eng, terwijl een achtje draaien veel gemakkelijker ging. Zal wel komen doordat ik dan minder tijd had om na te denken over alles en gewoon moest doorsturen.
Evelyne79 schreef:Mag ik me ook hier melden, ik ben bezig met de lessen, heb volgende week examen.
Als ik mijn rijbewijs in de pocket heb dan staat de motor van mijn vriendje voor me klaar
Een gele Honda Super Magna

Vriendlief wil zich dan een andere gaan kopen ( als de financiele middelen ervoor zijn)
Evelyne79 schreef:In the pocket

Motorchick on the way

Gezellig dat je, je ook komt melden. Als straks iedereen haar motorrijbewijs heeft en we gaan met de bokt groep een rondje maken, zijn wij volgens mij toch een aardig groepje aan het worden!
En gefeliciteerd met je theorie.
Amber_ schreef:Ik mag me ook melden.. EINDELIJK

Eind 2011 is mijn Theorie verlopen, ja drama of niet ?

30 Mei mag ik weer op voor Theorie.
Máár woensdag heb ik mijn 2de les, en hopelijk gaat het allemaal vlotjes !

Helaas kan mijn instructeur maar 1x per week. Aan andere kant.. misschien maar goed ook

. Leven is al duur zat.
Balen dat je opnieuw theorie moet doen. Had je toen geen tijd voor lessen? Wel gaaf dat je weer je theorie gaat halen en toch doorgaat.
BertinaBvd schreef:Welkom !
Ik ga 8 juni op voor mijn theorie.
Morgen les nummer 4
alleen nog de noodstop, lopen met de motor en het parkeren te gaan.
De rest alles al een keer gereden en zelfs sommige oefeningen al onder de knie

Best trots op mezelf !
Alleen de halve draai is voor mij niet zo weggelegd
Maar goed die gaan we er gewoon instampen

Het klinkt alsof je hard vooruit gaat! Weet je al wanneer je gaat afrijden?
Als ik alles zo lees kan je bijna alle oefeningen wel en zijn er maar een paar die nog even 'geleerd' moeten worden, volgens de CBR regeltjes. TOP!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is zo jammer dat er afentoe van de regenbuien vallen. In de zon is het echt was in mijn pak met regenvoering, dus die wil ik er eigenlijk uithalen, maar als het regent wil ik graag droogblijven
. Hoe doen jullie dit?