Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik noem even de huizen waar we onder de 20 zitten. We staan op plaats: 18, 17, 17, 14 en 4.
Ik ben in de neiging om over die van de 4e plaats volgende week te bellen. Daar stonden we sinds januari 5e en zijn nu sinds twee weken een plek opgeschoven, maar staan dus nu alweer 2 weken 4e zonder enig nieuws van een groepsbezichtiging ofzo. Ik dacht eerst nog misschien hebben ze iets verbouwd aan het huis dat we zolang 5e stonden...
Tuttebel schreef:Uiteindelijk zal je zeker een huisje krijgen:) Half jaar zou kunnen lukken toch.. Mijn streven was voor 1 september dat gaat dus wel lukken..
Volgens mij wordt moeders helemaal gek aangezien ik het huis helemaal vol bouwDe kelder staat al vol en boven ook. Dus er staan nu zelfs al dingen in de woonkamer (A)
Tuttebel schreef:Uiteindelijk zal je zeker een huisje krijgen:) Half jaar zou kunnen lukken toch.. Mijn streven was voor 1 september dat gaat dus wel lukken..
Volgens mij wordt moeders helemaal gek aangezien ik het huis helemaal vol bouwDe kelder staat al vol en boven ook. Dus er staan nu zelfs al dingen in de woonkamer (A)
Suuskipje schreef:Tuttebel schreef:Uiteindelijk zal je zeker een huisje krijgen:) Half jaar zou kunnen lukken toch.. Mijn streven was voor 1 september dat gaat dus wel lukken..
Mijn ouders hebben een opslagruimte bij shurgard geloof ik, ideaal!
Staat mn hele blond amsterdam servies, wasmachine, koelkast, vriezer en al het andere wat ik tot nu toe bij elkaar gespaard heb.
Heb dit weekend weer handdoeken gescoord bij de Hema, 3 halen 4 betalen
Zal vanavond eens kijken hoe we er voor staan, laatste keer stonden we voor de 3 huizen die we graga willen, 6e, 7e en 8e
Tuttebel schreef:Bij mij is het zo erg dat ik eigenlijk alleen nog een bank, een salontafel, kast voor in de woonkamer, eettafelstoelen, tvkast, kledingkast, wasmachine, badkamerkast, afwasteil, paar plafondlampen en een kapstok en dan heb ik alle echt nodige dingen. Alle keukenbenodigdheden heb ik ook al. Ik heb gister alles ff uitgezocht en geordend in dozen per kamer in mijn huisje.
@olympia ohh kijk misschien wordt het wat. Wel lastig dat je als je dat huisje krigt je zo'n stuk van je paard verwijderd bent.