wachttijd woningnet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 11:15

Ik noem even de huizen waar we onder de 20 zitten. We staan op plaats: 18, 17, 17, 14 en 4.

Ik ben in de neiging om over die van de 4e plaats volgende week te bellen. Daar stonden we sinds januari 5e en zijn nu sinds twee weken een plek opgeschoven, maar staan dus nu alweer 2 weken 4e zonder enig nieuws van een groepsbezichtiging ofzo. Ik dacht eerst nog misschien hebben ze iets verbouwd aan het huis dat we zolang 5e stonden...

Tuttebel

Re: wachttijd woningnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:34

@moonsparkle gewoon er achter aan bellen.. waarom volgende week? ik had allang gebeld.. Maar ik ben ook wel extreem ongeduldig:p

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:37

Elke keer als ik nu kijk op internet staat er steeds weinig in mijn prijsklasse in nu zelf geen.. Dan ben ik weer ff extra blij dat ik al een huisje krijg!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 17:34

Tuttebel schreef:
@moonsparkle gewoon er achter aan bellen.. waarom volgende week? ik had allang gebeld.. Maar ik ben ook wel extreem ongeduldig:p

omdat 't bellen extra geld kost :P ?

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:05

moonsparkle schreef:
Tuttebel schreef:

omdat 't bellen extra geld kost :P ?

Aah hier is het lokaal tarief ;)

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:33

hier doen ze gelukkig niet aan groepsbezichtingen. je krijgt hier gewoon een uitnodiging als je 1e staat. dan kan je de sleutel komen halen en op je gemak alles bekijken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 07:26

moonsparkle schreef:
Ik noem even de huizen waar we onder de 20 zitten. We staan op plaats: 18, 17, 17, 14 en 4.

Ik ben in de neiging om over die van de 4e plaats volgende week te bellen. Daar stonden we sinds januari 5e en zijn nu sinds twee weken een plek opgeschoven, maar staan dus nu alweer 2 weken 4e zonder enig nieuws van een groepsbezichtiging ofzo. Ik dacht eerst nog misschien hebben ze iets verbouwd aan het huis dat we zolang 5e stonden...

18, 17, 14, 15 en 4...

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:46

Je zit in de stijgende lijn;)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 09:09

Tuttebel schreef:
Je zit in de stijgende lijn;)

We houden hoop...ik wil echt wel voor ik 24 wordt het huis uit. Dat is nog een half jaar....

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:50

Uiteindelijk zal je zeker een huisje krijgen:) Half jaar zou kunnen lukken toch.. Mijn streven was voor 1 september dat gaat dus wel lukken..

Volgens mij wordt moeders helemaal gek aangezien ik het huis helemaal vol bouw ;) De kelder staat al vol en boven ook. Dus er staan nu zelfs al dingen in de woonkamer (A)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 09:08

Tuttebel schreef:
Uiteindelijk zal je zeker een huisje krijgen:) Half jaar zou kunnen lukken toch.. Mijn streven was voor 1 september dat gaat dus wel lukken..

Volgens mij wordt moeders helemaal gek aangezien ik het huis helemaal vol bouw ;) De kelder staat al vol en boven ook. Dus er staan nu zelfs al dingen in de woonkamer (A)

met spullen voor je huis? bij ons ook we hebben zelfs al een tafel, twee redelijk grote lampen en een wasmachine staan :p

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:11

haha ik had ook al een halve uitzet aan keukenspullen voordat ik op mijzelf ging wonen :')

Wij mogen over 2 weken weer een huisje kijken waar ik nummer 8 ben.. Is niet helemaal in de stad waar ik wil wonen. Ik wil eigenlijk heel graag in Delft blijven en dit is in Rijswijk bij mijn ouders om de hoek. Opzich geen ramp, want dat maken de tripjes naar werk en school weer veel gemakkelijker, alleen het tripje naar het paard wordt dan wel weer heel veeel groter... Dan zit ik straks 45 min op de fiets waar ik nu 15 min voor fiets :+ Maar goed wel een 4 kamer woning, dus mocht ik het krijgen en het ziet er netjes uit.. Dan is het een overweging waard. Het is in de eerste dag van de schoolvakantie en dat betekend dat mijn mannetje ook mee kan :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:09

Tuttebel schreef:

Mijn ouders hebben een opslagruimte bij shurgard geloof ik, ideaal!
Staat mn hele blond amsterdam servies, wasmachine, koelkast, vriezer en al het andere wat ik tot nu toe bij elkaar gespaard heb.
Heb dit weekend weer handdoeken gescoord bij de Hema, 3 halen 4 betalen :D

Zal vanavond eens kijken hoe we er voor staan, laatste keer stonden we voor de 3 huizen die we graga willen, 6e, 7e en 8e :)

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:26

Bij mij is het zo erg dat ik eigenlijk alleen nog een bank, een salontafel, kast voor in de woonkamer, eettafelstoelen, tvkast, kledingkast, wasmachine, badkamerkast, afwasteil, paar plafondlampen en een kapstok en dan heb ik alle echt nodige dingen. Alle keukenbenodigdheden heb ik ook al. Ik heb gister alles ff uitgezocht en geordend in dozen per kamer in mijn huisje.

@olympia ohh kijk misschien wordt het wat. Wel lastig dat je als je dat huisje krigt je zo'n stuk van je paard verwijderd bent.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:39

Suuskipje schreef:
Tuttebel schreef:

Mijn ouders hebben een opslagruimte bij shurgard geloof ik, ideaal!
Staat mn hele blond amsterdam servies, wasmachine, koelkast, vriezer en al het andere wat ik tot nu toe bij elkaar gespaard heb.
Heb dit weekend weer handdoeken gescoord bij de Hema, 3 halen 4 betalen :D
Zal vanavond eens kijken hoe we er voor staan, laatste keer stonden we voor de 3 huizen die we graga willen, 6e, 7e en 8e :)

Dan ben je toch erg afgezet ;) haha

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 17:54

Oh oeps xD 4 halen 3 betalen haha

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:19

Haha zoiets dacht ik ook wel ;)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 10:52

Tuttebel schreef:
Bij mij is het zo erg dat ik eigenlijk alleen nog een bank, een salontafel, kast voor in de woonkamer, eettafelstoelen, tvkast, kledingkast, wasmachine, badkamerkast, afwasteil, paar plafondlampen en een kapstok en dan heb ik alle echt nodige dingen. Alle keukenbenodigdheden heb ik ook al. Ik heb gister alles ff uitgezocht en geordend in dozen per kamer in mijn huisje.

@olympia ohh kijk misschien wordt het wat. Wel lastig dat je als je dat huisje krigt je zo'n stuk van je paard verwijderd bent.

we krijgen wel s een folder binnen van woonsquare, die verkopen meubelsets voor weinig geld. Zo heb je een tvkast, dressior, salontafel, eettafel, 4 stoelen en een 2+3 zitsbank voor 2500,-. Ik ben nog niet in die winkel geweest maar op t plaatje zag t er wel mooi uit. Zelfs al is t slechte kwaliteit voor dat geld kun je t wel proberen.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:57

site ziet er ook mooi uit..
Alleen zou als ik de standaard inboedel doe mijn huisje volstaan;) Woonkamer is maar 18.2 m2

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 19:13

nou ik heb toch gebeld 10ct per minuut en minstens 10 min. gewacht. Werd me verteld dat ik de woningcooperatie moest bellen. Dat is wel gratis alleen was t huis waar we vanaf januari al 5e stonden alang verhuurd :(. we staan nog wel 17e, 15, 14 en 12.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:32

Dus dat hebben ze gewoon niet van de site gehaald? :S
Fijn dat je wel weet welk nummer je kan bellen... Maar jullie zijn wel weer gestegen dus :)

Ik wordt onwijs ongeduldig omdat ik wil weten wanneer ik de sleutel krijg zodat ik er op mijn werk ook rekening mee kan houden.. Dus denk ik dat ik vrijdag maar ga bellen

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:39

Aaarg, ik heb me nog maar net ingeschreven bij woningnet (een week :') ) Ben op zoek naar een kamertje voor maar twee nachtjes per week omdat ik in Nieuwegein stage ga lopen, maar zelfs een kamertje van 8 vierkante meter is 250/300 euro... Begin het een beetje zat te worden, maar moet echt door, voor september moet ik wat hebben... :(

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:52

Via kamernet.nl of kamertje.nl ook niks?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:55

Smartiej, kijk eens bij antikraak: dat is vrij veel in nieuwegein is mij tijdje terug opgevallen.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:05

Bij allebei de sites heb ik een account, maar het punt is dat ik er maar 2 nachtjes ben en het dan een beetje duur wordt om de volle pond te betalen :) Anti-kraak heb ik ook zeker naar gekeken, maar ik kan juist vrij weinig vinden :P. Zou je willen doorgeven waar je dit hebt gezien? Dan ga ik daar eens even kijken :)