Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meya_ schreef:Ik kom ook even binnen vallen...
Ik heb nu een samsung star, alleen ik word er helemaal gek van. Vorig jaar niet mer kunnen bellen, is ie naar de fabriek gegaan. Kreeg ik hele 'andere telefoon' terug.. nieuwe indeling etc..
Nu valt het achterklepje er af, loopt ie vast bij foto's scrollen, berichtjes typen.
Ik wil eigenlijk voor een htc wildfire s gaan, alleen ik zie hier en daar nog wat probleempjes, bv met het geheugen??
Facebook, internet, whatsapp en 2/3 spelletjes, gaat dat al niet passen?
Meya_ schreef:30 apps?! dat klinkt voor mij als ongelovelijk veelmaar dat komt vast omdat ik het nu niet gebruik..
ik wil er iig niks onnodigs op hebben staan, maar goed denk dat ik 'm maar ga bestellen
Meya_ schreef:30 apps?! dat klinkt voor mij als ongelovelijk veelmaar dat komt vast omdat ik het nu niet gebruik..
ik wil er iig niks onnodigs op hebben staan, maar goed denk dat ik 'm maar ga bestellen
Celinee_ schreef:Dat is wel een goede tip! Ik ben alleen zelf niet zo handig ermee, ben bang dat het ergens middenin mis gaat. Zal m'n vriend even vragen, die is altijd dingen aan z'n telefoon aan het veranderen dus daar wat handiger mee denk ik. Wel ideaal dat je je niet steeds druk hoeft te maken om je geheugen, want ik heb nu alleen maar apps gedownload die ik echt noodzakelijk vind en regelmatig gebruik i.v.m. het geheugen. Hoe groot is jouw geheugenkaartje?
Celinee_ schreef:Ja dat had ik laatst ook, mijn telefoon gaf aan dat er een update was, maar toen ik 'm wilde downloaden was er geen ruimte. Toen heb ik tijdelijk maar een paar apps verwijderd. Maar dat soort dingen zijn gewoon vervelend. Mijn geheugenkaartje is 2GB, maar aan jou te horen heb ik daar dus wel genoeg aan.Kan altijd nog een grotere kopen natuurlijk!
Celinee_ schreef:Waar heb je allemaal een backup van gemaakt dan? En welke app heb je gebruikt? Ik zou wel graag een backup willen maken van m'n foto's, telefoonnummers, muziek en zo. Apps kan ik wel weer opnieuw downloaden. Dat ik mijn whatsapp geschiedenis kwijt raakt dat maakt niet zoveel uit, die is zo weer opgebouwd.
Miriam91 schreef:@x_spekkie_x: Kan die instelling ook op de HTC Desire gedaan worden? Ik heb ook maar 20 MB geheugen over. Al m'n apps staan al op mn SD kaart en heb er helemaal niet veel foto's opstaan. Kan het anders ook bijna vol zijn door smsjes en telefooncontacten?
Miriam91 schreef:Ik heb ook maar 20 MB geheugen over. Al m'n apps staan al op mn SD kaart en heb er helemaal niet veel foto's opstaan. Kan het anders ook bijna vol zijn door smsjes en telefooncontacten?