Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lamar schreef:Stormlopen doet het toch niet op ons huis en via open huis verkoop je dit soort huizen niet. Het is geen 2 onder 1 kap, die gaan een stuk makkelijker. Ik wil alleen maar serieuze kandidaten, geen pottenkijkers. Zodra ik hier een open huis bord in de tuin zou zetten weet ik al precies wie er hier voor de deur staan met de instelling.. ehmmm kiek'n hoe die en die woont
KarinvdM schreef:Ik ga toch echt niet voor m'n lol op zaterdag wat huizen bekijken.
Lamar schreef:Jullie kennen het dorp hier niet... hier doen ze al aan complete modeshows als ze zondags naar de kerk gaan alleen om een ander de loef af te steken![]()
Ik weet precies wie er hier in het dorp in aanmerking zouden komen voor ons huis, met 2 daarvan heb ik al gesproken en die hebben ook geen haast vanwege hun eigen huis dat dan eerst weg moet.
Als we er straks uit zijn dan mag de makelaar van mij iedere dag open huis houden als hij er dan ook in gaat zitten wachten want dat is echt niks voor mij.
Aimee schreef:Ik ook niet
Wij worden momenteel helemaal gek gebeld door makelaars die hun huizen aan ons willen slijten.
Ik spreek dus behoorlijk wat makelaars, door het hele land heen, want we zoeken dus niet locatiegebonden (overigens alles behalve handig, maar goed).
Uit alles wat mij verteld wordt, kan ik alleen maar opmaken dat er momenteel weinig bezichtigen zijn, weinig pontentiële kopers, weinig beweging op de markt. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu veel mensen in je huis krijgt die niet daadwerkelijk serieus geïnteresseerd zijn.
manzano schreef:Als het allemaal zo erg is wil niemand meer in je huis wonen gok ikZou me dan toch maar richten op de lokale markt
Lamar schreef:Ik ga niet naar de kerk, heb er gelukkig ook niks mee te maken en moet er juist altijd een beetje om lachen. Maar we hebben hier ook een bedrijf, zijn daardoor wat bekend en daardoor krijg je dus weer die pottenkijkers
manzano schreef:Tja kan me er weinig bij voorstellen dat anderen jullie zo interessant vinden
Maar als het zo is zou ik er never willen wonen
dus slechte reclame hahaha
Aimee schreef:Waarom lach je daar dan ook niet gewoon om?
Als het echt zo'n probleem is, zou ik daar wat 'leuks' op verzinnen.
Bij alle buren een uitnodiging in de bus ofzo, voor de openhuizendag, speciaal met een borrel voor de dorpsbewoners
Lamar schreef:KarinvdM schreef:Vreemd dorp Lamar...
Vertel mij wat... ik kom oorspronkelijk uit de stad, toen ik hier kwam wonen moest ik er ook wel ff aan wennen... dat je op zondag het gras niet mag maaien enzo
Lamar schreef:Vertel mij wat... ik kom oorspronkelijk uit de stad, toen ik hier kwam wonen moest ik er ook wel ff aan wennen... dat je op zondag het gras niet mag maaien enzo
Aimee schreef:Lamar schreef:Wij zijn erg gesteld op onze privacy![]()
Niet dat we wat te verbergen hebben, maar ik ben niet zo'n mensenmens.
Je hoeft toch geen mensenmens te zijn om een uurtje te borrelen met wat overenthousiaste buren?
Maar goed, als jij denkt in deze tijd zo je huis te kunnen verkopen.......
Succes!
Aimee schreef:Buren was ook redelijk algemeen bedoeld
Ik zoek een ander soort huis dan jij hebt.