Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

denk dat het wel mooi wordt, en ff wat warmer want nu is het wel erg wit zo. 

Onze stoelen worden taupe, dat zit dan een beetje tussen het grijs en bruin in. Misschien is dat een idee? En heb je misschien een afbeelding van zo'n flatscreen-meubel?
en dat kan ook gewoon Moo met de verwarming, ze kunnen er wel achter
)
nikiet schreef:Wat blijft dit topic toch leuk he! Lees altijd vol bewondering alle berichtjes en tips!
Heb er veel uit kunnen halen, maar heb nu iets waar ik echt niet uit kom! Heb dus jullie advies nodig.
Deze foto's zijn onze slaapkamer.
Nu heb ik deze klok (zie link) nog over die ik graag op die witte muur wil hebben.
http://creawinkel.nl/images/7403.jpg
Maar natuurlijk niet gewoon. Ik wil wat meer warmte/kleur op de muur.
ik dacht zelf aan een plaat van 1 bij 1 die schilderen/behangen en daar de klok op.
Of een plaat van 1 bij 1 en daarnaast nog aan beide zijden een plaat van 0,25 bij 1 meter zodat je een soort drieluik krijgt.
Alle ideeen zijn welkom! Vooral de kleur vinden we heel moeilijk!
. Roze lijkt me leuk en staat ook leuk bij grijs
Marley stemt daar ook vast voor!
(wel net klaar hoor, nu is het natuurlijk nog leuker geworden met accessoires enz)

:

), een tegelgoot en grote glazen deuren (oh en er liggen geen kiezels IN de douche, dat is reflectie in het glas:
En er moeten uberhaupt nog lampen in gehangen worden, er hangen nu al 3 jaar peertjes met een spaarlamp eraan
Het geheel is ongeveer 20m² groot!
Alleen ik zou helemaal gek worden van de watervlekken die je ziet op dat soort tegels, of valt dat mee?