[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:04

Geen idee :+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 02:34

ik heb muziek gedownload, staat in itunes en daar kan ik het ook afspelen. Maar ik krijg het niet op mijn Ipod. help

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:17

Mijn ipad heeft 't menu weer 'ns ingezoomd, ons pap weet hoe ie dat op moet lossen, maar hij is niet thuis :Y) Iemand enig idee hoe ik 'm weer uitgezoomd krijg, vingers uit elkaar reageert ie niet op en 2x klikken ook niet :+

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:08

Menu ingezoomd? Dat ken ik niet. Desnoods even uit en weer aan zetten?

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:18

Heb dat ook eens gehad, en toen stond dat ergens in menu ingesteld dat als je met 3 vingers eroverheen gaat je m overal kan in en uitzoomen, dus misschien even met 3 vingers proberen?

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:19

Ja, dat was 't uiteindelijk haha, ons pap kwam 10min na die post thuis :P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:33

Weet iemand hoe je je internet uit kunt zetten op je iphone?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:50

Sinds donderdag trotse Iphone eigenaar! ;)

Gaat ie alleen bij jullie ook zo snel leeg? K red net 1 dag met een volle batterij (gaat elke nacht aan de lader).
3GS trouwens

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:04

Mijn Itunes is over de zeik. :')
Ik moest een update doen en daarna is hij geflipt en toen ie het niet meer. Toen heb ik hem verwijderd en nu krijg ik er geen nieuwe meer op want dan krijg ik steeds een melding dat hij niet goed is geinstalleeerd? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen :) ?

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:46

Heey! Mijn 3e generatie iPod nano is laatst kapot gegaan, en nu wil ik een nieuwe gaan kopen.
Die nieuwste generatie ipod nano (die kleine vierkante met touch screen) vind ik niet zo mooi, dus ik heb liever de vorige generatie (die langwerpige) of een nog oudere generatie.
Ik heb al gegoogled maar ik kan geen site vinden waar ze nog oude generaties iPods verkopen, dus weet iemand misschien waar ze die nog verkopen (liefste nieuw) ? :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:48

Anna_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 20:01

Ik had al een topic aangemaakt (met als titel 'I-pad kopen?'), maar kreeg een slotje omdat ik hier moest zijn. Daarom knip-plak ik het even hier. Hoop dat jullie me kunnen helpen... ;)

Zoals de titel waarschijnlijk al vermoedde: ik wil misschien een I-pad moet kopen, maar twijfel toch een beetje.
Was eigenlijk op zoek naar een nieuwe laptop, maar m'n hartje wordt toch ook wel een beetje warm van de I-pad... :) Ben eigenlijk niet zo'n gadget-freak, maar toch... Ik weet dat een I-pad geen vervanging is voor een laptop, maar dan laat ik m'n laptop gewoon nog een keer opnieuw installeren (misschien dattie dan nog even meegaat? Hij is nu bijna 5 jaar oud.)
Heb echter nog wel een paar vraagjes. Die kan ik natuurlijk in de Apple-store stellen, maar aangezien ik dan eerst weer richting Zwolle moet dacht ik ik vraag het eerst maar even hier, zeker weten dat hier ook (enthousiaste) I-pad gebruikers zijn. Ok, hier gaattie:
1) Ik zit te denken aan een I-pad 2, hoeveel GB is raadzaam? (Ligt er natuurlijk aan wat ik ermee wil, maar weet helemaal niets van dit soort dingen.)
2) Worden tijdelijke internetbestanden opgeslagen? (Zoja, kost dat veel ruimte en kan je dat makkelijk verwijderen?)
3) Er zit geloof ik geen usb-poortje in of wel? Ik zag nl. dat er een soort plugje is waar je dan weer je bijvoorbeeld je camera-usb in moet doen. Klopt dit? En zittie erbij of moet je die kopen?
4) Is het raadzaam om er een apart toetsenbord bij te kopen?
5) Is er een mogelijkheid tot opnieuw installeren (zoals Vista bij een laptop o.i.d.) of kun je resetten als het allemaal wat vol wordt?
6) Dan de belangrijkste: zijn webpagina's wel geschikt voor het relatief kleine scherm? Moet je niet steeds inzoomen om iets te kunnen bekijken?

Een hele lijst. (Misschien had ik toch maar even naar de Apple-store moeten gaan ;) )
Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Overigens ervaringen met de I-pad 2 hoor ik ook graag!

Bedankt!!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 20:08

1. Ligt wat je wilt. Ik heb zelf bv al mijn muziek op mijn ipad, maar ik heb klasgenoten die dat bv niet hebben en er alleen af en toe een filmpje op zetten. Dan heb je dus al minder geheugen nodig.
Ik luister er zelf muziek op en kijk films en heb de 32 gig en red dat.
2. Geen idee
3. Nee. Geen ervaring met die extra plug. Zit er niet bij en geloof dat het niet altijd werkt voor gewone usb's.
4. Ik heb het, maar gebruik het niet vaak. Die bluetooth vreet stroom en ik schrijf alsnog gewoon veel op papier. Maar voor langere teksten typen is ie zeker handig. (maar ik had 'm al voor mijn macbook)
5. Volgens mij wel, maar heb daar verder geen verstand voor.
6. Ja. Besef je alleen wel dat je geen flash kunt zien.

iPad2 heb ik geen ervaring mee, maar volgens mij zit er heel weinig verschil in, op de camera's na dan.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 20:09

Nogmaals:
Polivy schreef:
Hoi iPhone-gebruikers! Naast een MacBook Pro en iPad (heb ook ergens een iPod Touch liggen, maar die heeft waterschade en leeft niet meer helaas) wil ik ook graag eindelijk een iPhone. Mijn abonnement bij Hi loopt bijna af, alleen nu is de vraag: wat is wijsheid? Stap ik over naar T-Mobile of Vodaphone of blijf ik bij Hi.

Voordeel van T-Mobile vind ik dat internet echt eindeloos is, in tegenstelling tot de andere twee. Maar over de dekking van 3G hoor ik veel wisselende geluiden. Zelfs dat het met andere toestellen prima is, maar met de iPhone weer minder. Nu heb ik niemand in de omgeving van mijn huis die een iPhone heeft, dus dat kan ik niet testen, dus ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Welke provider heb je, en wanneer je Hi en Vodaphone hebt, overschrijd je jouw datalimiet (zo ja, hoe vaak en hoeveel) en wat doe je dan...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Anna_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:51

Thanks Polivy!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:04

De usb plug heb ik voor mijn iPad en ook de plug voor SD kaart.
Je moet ze er wel apart bij kopen, prijs kan ik misschien nazoeken.
Ik ben er tevreden mee :j

Anna_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:55

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:58

Even nagekeken, prijs was bij mij ook 29 euro voor die kit :j

Anna_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:05

Ok, dank je voor het nakijken :)

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:04

Doet whatsapp het bij jullie ook ineens niet meer net? Of is dat alleen bij mij en mn zus (beide iphone 4)

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:19

stef schreef:
Sinds donderdag trotse Iphone eigenaar! ;)

Gaat ie alleen bij jullie ook zo snel leeg? K red net 1 dag met een volle batterij (gaat elke nacht aan de lader).
3GS trouwens

Die van mij (iphone 4) is ook met een dag leeg, maar ik heb m nu net dus ik ben er nog wel extra mee in de weer denk ik.
Maarja als je via je 3G muziek gaat luisteren dan trekt dat sneller je batterij leeg denk ik.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:21

hoe meer je er mee doet, hoe sneller hij leeg is. dat is heel normaal :j
wat ook wel helpt is om de app helemaal af te sluiten als je hem niet meer nodig hebt. dus dubbelklikken homebutton, app langer ingedrukt houden en op het kruisje klikken.

xSylvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:49

heeft iemand hier de iPod Nano 5? Zou iemand mij willen pben met informatie enz?

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:00

Polivy schreef:
Nogmaals:
Polivy schreef:
Hoi iPhone-gebruikers! Naast een MacBook Pro en iPad (heb ook ergens een iPod Touch liggen, maar die heeft waterschade en leeft niet meer helaas) wil ik ook graag eindelijk een iPhone. Mijn abonnement bij Hi loopt bijna af, alleen nu is de vraag: wat is wijsheid? Stap ik over naar T-Mobile of Vodaphone of blijf ik bij Hi.

Voordeel van T-Mobile vind ik dat internet echt eindeloos is, in tegenstelling tot de andere twee. Maar over de dekking van 3G hoor ik veel wisselende geluiden. Zelfs dat het met andere toestellen prima is, maar met de iPhone weer minder. Nu heb ik niemand in de omgeving van mijn huis die een iPhone heeft, dus dat kan ik niet testen, dus ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Welke provider heb je, en wanneer je Hi en Vodaphone hebt, overschrijd je jouw datalimiet (zo ja, hoe vaak en hoeveel) en wat doe je dan...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben overgestapt naar Vodafone, omdat ik daar de beste deal voor een iPhone4 kon krijgen. De datalimiet is daar 1 Gb per maand en daar kom ik niet overheen. Komt omdat ik zodra ik thuis ben internet via m´n draadloze router laat gaan. Dus ik gebruik m´n internet dus alleen maar als ik onderweg ben.

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:49

elias schreef:
Doet whatsapp het bij jullie ook ineens niet meer net? Of is dat alleen bij mij en mn zus (beide iphone 4)

Mijn whatsapp deed het ongeveer een half uur na dit bericht weer! Was een storing met Hi/KPN ofzo!