Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Hoi iPhone-gebruikers! Naast een MacBook Pro en iPad (heb ook ergens een iPod Touch liggen, maar die heeft waterschade en leeft niet meer helaas) wil ik ook graag eindelijk een iPhone. Mijn abonnement bij Hi loopt bijna af, alleen nu is de vraag: wat is wijsheid? Stap ik over naar T-Mobile of Vodaphone of blijf ik bij Hi.
Voordeel van T-Mobile vind ik dat internet echt eindeloos is, in tegenstelling tot de andere twee. Maar over de dekking van 3G hoor ik veel wisselende geluiden. Zelfs dat het met andere toestellen prima is, maar met de iPhone weer minder. Nu heb ik niemand in de omgeving van mijn huis die een iPhone heeft, dus dat kan ik niet testen, dus ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Welke provider heb je, en wanneer je Hi en Vodaphone hebt, overschrijd je jouw datalimiet (zo ja, hoe vaak en hoeveel) en wat doe je dan...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
stef schreef:Sinds donderdag trotse Iphone eigenaar!
Gaat ie alleen bij jullie ook zo snel leeg? K red net 1 dag met een volle batterij (gaat elke nacht aan de lader).
3GS trouwens
Polivy schreef:Nogmaals:Polivy schreef:Hoi iPhone-gebruikers! Naast een MacBook Pro en iPad (heb ook ergens een iPod Touch liggen, maar die heeft waterschade en leeft niet meer helaas) wil ik ook graag eindelijk een iPhone. Mijn abonnement bij Hi loopt bijna af, alleen nu is de vraag: wat is wijsheid? Stap ik over naar T-Mobile of Vodaphone of blijf ik bij Hi.
Voordeel van T-Mobile vind ik dat internet echt eindeloos is, in tegenstelling tot de andere twee. Maar over de dekking van 3G hoor ik veel wisselende geluiden. Zelfs dat het met andere toestellen prima is, maar met de iPhone weer minder. Nu heb ik niemand in de omgeving van mijn huis die een iPhone heeft, dus dat kan ik niet testen, dus ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Welke provider heb je, en wanneer je Hi en Vodaphone hebt, overschrijd je jouw datalimiet (zo ja, hoe vaak en hoeveel) en wat doe je dan...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.