Wat betreft planten moet ik goed zoeken. Het stuk dat ik wil beplanten krijgt geen zon en juist de planten met de mooiste bloemen etc zijn zon-planten. Maar dat komt goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ziet er goed uit zo.
Ik wil dit jaar de hele achtergevel van mijn huis laten stucen en witten. Zal wel een duur geintje zijn ben ik bang. Heb achterin een donkerbruine (afgebladderde) schuur staan die ik ook wit wil verven.
En verder een hoop beplanting aanbrengen, want nu is alles nog kaal.
Franka1986 schreef:@ Olga ik vind het wel een leuk stukkie om een stalletje neer te zetten met uitloop
Charlot schreef:@ Olga: ik zou er idd wat fruitbomen op zetten. Geen hoogstammen want dan kan je er niet meer lekker plukken. En lavendel is daar mooi bij. Ook kan je kleinfruit erbij planten. Vb frambozen, aalbes, ... Ik zou er zeker geen parkeerplaats van maken, is echt hele mooie grond!
Charlot schreef:@ Olga: ik zou er idd wat fruitbomen op zetten. Geen hoogstammen want dan kan je er niet meer lekker plukken. En lavendel is daar mooi bij. Ook kan je kleinfruit erbij planten. Vb frambozen, aalbes, ... Ik zou er zeker geen parkeerplaats van maken, is echt hele mooie grond!
Nicolletje schreef:Hoi, ik meld me hier ook even, meteen met een tip:
Wij hebben in ons vorige huis een gratis bijenmengsel aan bloemzaden gestrooid en daar kwamen leuke verrassingen uit.
De meeste mensen betegelen hun tuin helemaal, dus de beestjes hebben weinig ruimte tegenwoordig.
Wij hadden dus een gezellig drukke tuin met veel vlindertjes, hommeltjes enz.
In het nieuwe huis willen we weer zoiets en nu heb ik dit gevonden: http://www.knnvhoorn.nl/index.php?optio ... &Itemid=89
Hier kan je verschillende zaden en zadenmengsels kopen vanaf 1 euro.