Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:39

annastasia schreef:
Kido schreef:
Maar je nieuwe abbo gaat dan pas later in neem ik aan?

Klopt, dus mijn huidige abbo moet ik dan omhoog zetten + i-net erbij afsluiten.
Dan zit ik op € 33,95

Maar dan stap je dus niet over je verlengd je bestaanden abbo toch?
Hoe lang had je anders nog moeten wachten?

Ikwashier

Re: [centraal] Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:55

Thanks Kido, ga even kijken :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:58

Tjah ben zelf ook druk met kiezen en zodoende al wat web sites gevonden die best makelijk werken!
Zoek ze!

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:54

Wie heeft er een leuke smartone te koop? Waar dus mee te internetten , emailen is :) pb me dan ff . Dankje ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:16

heb sinds gister de samsung jet en kan er nog niet aan wennen. :') heb ook nog nooit eerder zo'n 'luxe' telefoon gehad. :+ kan er maandag pas mee bellen want heb nummerbehoud gedaan. zat ermee te prutsen en toen had ik ineens allemaal dingen op mijn achtergrond gezet en kreeg het niet meer weg dus ik proberen en proberen, kijk ik in de gebruiksaanwijzing en toen stond dat je met de telefoon moest schudden om het weg te halen. :') (is dat normaal op van die touchscreen telefoons enzo? :? )
haha volgende keer toch maar een gewone telefoon. :P haha of na een maandje ben ik hopelijk wel gewend. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:48

Je raakt er snel aan gewend hoor, even wennnen en dan wil je niks anders meer ;)

Ik heb een vraag over mijn Sumsung star querty.
Ik wil bepaalde berichten van in mijn inbox opslaan, maar bij dat bericht staat zo een envelopje ( geopend, niet geopend) en daar staat zo een klein sim-kaartje bij.
Sommeige berichten hebben dit niet, andere wel. Die waar ik het wel bij heb kan ik niet verplaatsen naar een andere map.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik ervanaf kan komen?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:17

Dus de HTC Smart is kwalitatief beter dan de Samsung Corby?
Dan denk ik dat ik toch ga voor de HTC Smart.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:18

_mexx_lady_ schreef:
Je raakt er snel aan gewend hoor, even wennnen en dan wil je niks anders meer ;)

Ik heb een vraag over mijn Sumsung star querty.
Ik wil bepaalde berichten van in mijn inbox opslaan, maar bij dat bericht staat zo een envelopje ( geopend, niet geopend) en daar staat zo een klein sim-kaartje bij.
Sommeige berichten hebben dit niet, andere wel. Die waar ik het wel bij heb kan ik niet verplaatsen naar een andere map.
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik ervanaf kan komen?

moet je ze dan niet gewoon overzetten van je simkaart naar je telefoon zelf? :P

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:37

Die berichten staan inderdaad op je simkaart, met een soort kaartje ervoor. Deze kan je niet verplaatsen, want mocht je je simkaart in een oertelefoon doen, kan het zijn dat hij bepaalde mappen/functies niet heeft. Net als dat je bij je contacten die op je simkaart opgeslagen staan je geen adres/verjaardag etc kan toevoegen.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 00:29

Kunnen jullie mij ook helpen?? (A)
In juli is mijn abbonoment afgelopen, allen mag wel eind februari alweer een nieuwe!!
Maar ik begin nu alvast te kijken wat ik leuk vind
Ik heb nu de samsung star qwerty maar ik gebruik toetsenbord vrijwel nooit meer dus daarom kan ik ook wel zonder!
Ik heb de HTC Trophy7 gezien wie heeft daar ervaring mee??
En zit daar fijn internet bij??

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 14:10

Macs schreef:
Die berichten staan inderdaad op je simkaart, met een soort kaartje ervoor. Deze kan je niet verplaatsen, want mocht je je simkaart in een oertelefoon doen, kan het zijn dat hij bepaalde mappen/functies niet heeft. Net als dat je bij je contacten die op je simkaart opgeslagen staan je geen adres/verjaardag etc kan toevoegen.

Dus ik kan ze niet verplaatsen?
Jammer

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 14:15

De HTC trophy7 draait op windows.
En meende dat ze het nog niet perfect vonden draaien.
Wellicht dat dit over een paar maanden verbeterd is.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:33

annastasia schreef:
De HTC trophy7 draait op windows.
En meende dat ze het nog niet perfect vonden draaien.
Wellicht dat dit over een paar maanden verbeterd is.

Okee mijn moeders vriend heeft nu sinds eergister een HTC desire HD en die doet verder super daardoor ging ik verder kijken en kwam ik op de HTC trophy7

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:25

Ja maar de Desire HD draait op Android en das een heeeeeeel groooot verschil!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:31

Okee dat wist ik niet :o

x3_Ine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:46

Hallo iedereen!

Ik ben aan het nadenken over een nieuwe gsm. Graag zou ik de Nokia n97 mini willen kopen.

Is er iemand die deze gsm heeft? En welke ervaringen heb je er mee? Wat kan hij allemaal? Wat is de kwaliteit van de foto's en video's,...

Als je ook de N97 kent/hebt: welke verschillen (buiten grootte, geheugen, toetsenbord en bescherming van de camera) zijn er dan met de Nokia N97 mini?

Kortom: alle info en ervaringen met deze gsm mag je gerust hier plaatsen (natuurlijk ook de negatieve kantjes hé)

Groetjes!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:46

Toetsen van de mini zitten net wat anders dan de gewone N97.
Op de mini heb je ook pijltjes zitten, net als op je toetsenbord.
Verder heeft de mini geen schuifklepje voor de camera, de gewone N97 wel.
Als het goed is, heeft de gewone N97 een groter intern geheugen, maar ik merk er weinig van.

Ik vind de N97, zowel de gewone versie als de mini, erg fijn in gebruik.
Combinatie van toetsenbord en touchscreen vind ik voornamelijk fijn en je kunt je display zelf inrichten.
Ze worden wel iets langzamer als je te veel smsjes bewaard.
Dit merk je pas als je een paar honderd tot duizend smsjes op je telefoon hebt :+

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:09

x3_Ine_x3 schreef:
Hallo iedereen!

Ik ben aan het nadenken over een nieuwe gsm. Graag zou ik de Nokia n97 mini willen kopen.

Is er iemand die deze gsm heeft? En welke ervaringen heb je er mee? Wat kan hij allemaal? Wat is de kwaliteit van de foto's en video's,...

Als je ook de N97 kent/hebt: welke verschillen (buiten grootte, geheugen, toetsenbord en bescherming van de camera) zijn er dan met de Nokia N97 mini?

Kortom: alle info en ervaringen met deze gsm mag je gerust hier plaatsen (natuurlijk ook de negatieve kantjes hé)

Groetjes!

Ik heb de Nokia N97 mini (wit). En ik heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad! :) Ik ben heeel kieskeurig wat betreft telefoons. Als de touchscreen mij te gevoelig is (Zoals de htc van mijn vriend) dan ligt hij bij mij weer snel in de kast.
Kwaliteit van de filmpjes en foto's is prima. Tsja voor echt mooie foto's kun je toch beter een camera gebruiken maar hij doet het prima.
toetsenbordje werkt fijn en het menu is simpel, maar overzichtelijk!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:18

(weet niet of ie al aan bod is geweest..)
Iemand ervaring met de Nokia C3-00? O:) Ben helemaal verliefd. <3 Dan wel die knalroze. :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:20

Macs schreef:
Iemand ervaring met de Nokia C3-00? O:) Ben helemaal verliefd. <3 Dan wel die knalroze. :))

Is al aan bod geweest :) En voor zover ik weet van de mensen die hem hebben zijn ze heel tevreden. Degelijke GSM en toetsenbord werkt goed, verder geen ervaringen.

Die Acer telefoon is heel mooi, vriend van me heeft hem en is zeer tevreden. Hij heeft hem nog niet zo lang dus kan je geen verdere ervaringen geven.
Maar mij werd door de man van mijn provider in de winkel gezegd dat een GSM van Acer net zoiets is als wanneer Nokia TV's gaat maken.
De kwaliteit zal wel goed zijn, maar niet optimaal. Dit kan natuurlijk zever zijn van de providerman :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:38

Macs schreef:

Hier! Ik heb 'm in het wit-goud en ben er nog steeds helemaal blij mee.. :+: Bevalt echt super goed, fijn toetsenbord! Enige nadeel is dat ie niet super snel op internet is en geen goeie camera heeft dus het is net wat voor mobiel je wilt. Het is een echte messaging mobiel.. ;)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:45

Ik heb niet zoveel met internet op telefoons, dus snel hoeft niet.. Sowieso geen abbo.
Die wifi internet is dat gratis? Gewoon zoeken naar een server en dan klaar of gaat dat zo makkelijk niet?
En ik ben tevreden met 2 mp. :j

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:42

Citaat:
Die Acer telefoon is heel mooi, vriend van me heeft hem en is zeer tevreden. Hij heeft hem nog niet zo lang dus kan je geen verdere ervaringen geven.
Maar mij werd door de man van mijn provider in de winkel gezegd dat een GSM van Acer net zoiets is als wanneer Nokia TV's gaat maken.
De kwaliteit zal wel goed zijn, maar niet optimaal. Dit kan natuurlijk zever zijn van de providerman :D

Welke Acer telefoon heeft jou vriend? :) En waarvoor gebruikt hij hem?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:46

Macs schreef:
Ik heb niet zoveel met internet op telefoons, dus snel hoeft niet.. Sowieso geen abbo.
Die wifi internet is dat gratis? Gewoon zoeken naar een server en dan klaar of gaat dat zo makkelijk niet?
En ik ben tevreden met 2 mp. :j

Klopt inderdaad. :) Gewoon draadloos internet op zoeken en daarmee inloggen en dan heb je gewoon gratis internet!