Lante schreef:NatasjavE: Klinkt interessant, heb je geen foto's..?
Idd... klinkt erg mooi namelijk! Ik ben gek op jaren '30 woningen en die sfeer

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lante schreef:Mooi huis, mooi licht en mooie paneeldeuren.De lampen vind ik ook erg passend.
Mootje schreef:Suite-deuren laten het inderdaad groter lijken, omdat de kamer anders een pijpenla wordt.
Natasja, Hoe hebben jullie de geleiding van de deuren? Normaal gesproken zitten deze in de vloer, maar volgens mij bij jullie niet!
Zonnetje81 schreef:Boven heb ik al overal inbouwkasten (onder de trap vanuit 2 kamers. En bij de 3e kamer ook een inbouwkast.
Mootje schreef:Mooie oplossing! Ik vind de rails altijd een beetje jammerMaar meestal zijn de originele deuren wel zo geconstrueerd. Hebben jullie het zelf getimmerd?
NatasjavE schreef:Zonnetje81 schreef:Boven heb ik al overal inbouwkasten (onder de trap vanuit 2 kamers. En bij de 3e kamer ook een inbouwkast.
Wij hebben de trap laten verplaatsten. Eerst ging die tussen tweekamers door omhoog en kwam in het midden van de zolder uit.
Maar nu hebben we hem laten plaatsen boven de trap van de begane grond naar de 1e verdieping.
Op de plek van de trap hebben wij 4 inbouwkasten laten plaatsen.
In de ouderslaapkamer 3 en in de kamer van mijn oudste 1.
Doordat de trap niet meer in het midden van de zolder uitkomt hebben we daar ook veel meer ruimte beschikbaar.
(ja...we wilde eerst niet verbouwen...toen hebben we het toch maar gedaan...![]()
![]()
)