Melanie15 schreef:Ik zit ook vlakbij Zwolle, maar doe het nog niet helaas!
Het wel of niet kunnen bellen is regio onafhankelijk. Toenstraks heeft een collega vanaf mijn kantoor getest door naar de zaak te bellen en dat werkte. Toen ik meteen daarna probeerde te bellen werkte het niet. En dat vanaf dezelfde vierkante meter.
Het schijnt dat de sms-jes die je verstuurd wel aankomen, ondanks een melding op je telefoon dat hij niet verzonden kan worden. Zij het met vertraging.
Ik had één sms-je naar mijn man zijn werk telefoon gestuurd en toen ik hem belde kreeg hij op die telefoon een sms-je binnen. Heb nog niet gehoord of dat die van mij was, want met de werk telefoon kan hij niet sms-en en zijn eigen telefoon ligt er ook uit en die van mij natuurlijk ook dus ontvangen word ook lastig.
Een collega heeft vanmiddag 4 keer "testje" van een vriendin ontvangen. Nader onderzoek leerde dat die vriendin dacht dat ze niet kon sms-en, maar ze zijn dus wel doorgekomen.
Ik stuur trouwens net een sms naar mijn man met het telefoonnummer van de zaak en krijg nu geen melding dat hij niet verzonden kan worden. Zou ik weer bereik hebben?
Ik krijg overigens een bezettoon of de verbinding word verbroken als ik mezelf of mijn man vanaf de vaste lijn bel. Geen voicemail.