Ja, ik moet even terugzoeken waar precies staat hoe je het moet installeren.....
Citaat:
(wel connectie nodig met internet dus dataverkeer)
wap.amazegps.com
versie voor de samsung eternity kiezen
1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)
2. Alleen opslaan maar nog niet aanzetten!
3. Schakel de telefoon uit en daarna weer aan.
4. Ga naar buiten en ga in het menu naar: Instellingen/Telefoon/GPS-Instellingen/GPS-positie/Satellietstatus
5. Wacht tot er een aantal satellieten verschijnen bij ongeveer 6 satellieten, ga 1 stap terug naar GPS-positie, als het goed is moet er nu een breedtegraad/lengtegraad/hoogte verschijnen (bij mij klopt de hoogte niet, maar maakt niet uit voor de werking van Amaze.)
6. Ga nu in het menu naar Games en meer en klik op Amaze, zorg dat je verbinding hebt met Wifi of een internetbundel hebt!
7. Klik bij de vragen of je akkoord gaat op Toestaan, één keer vragen (toch wordt het elke keer gevraagd maarja.)
8. Amaze vraagt naar Regionale instellingen, vul dit in naar je eigen wensen
9. Als het goed is kleurt het rode sateliet icoontje linksboven in de hoek, groen! Gelukt Amaze heeft satellieten en het navigeren kan beginnen.
Note: Onderbreek Amaze niet open niet het Menu en ook geen Taakbeheer, want dan is Amaze zijn satellieten kwijt en moet het bovenstaande opnieuw worden doorlopen, met uitzondering van stap: 1, 2, 8
(Ik denk dat dit verbeterd als er een aparte versie voor de Jét komt, ik weet niet hoe het zit als je gebeld wordt.
Het is misschien minder mooi dan TomTom oid, maar ja, het is wel gratis he? Hij maakt alleen wel telkens contact met internet. Dus deze optie heeft eigenlijk alleen zin als je onbeperkt internet op je mobiel hebt (Web 'n Walk, etc). Maar ja, onbeperkt internet is sowieso geen overbodige luxe met de Jet!