Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_spekkie_x schreef:Misschien wel handig om wat meer details te geven, ook naar aanleiding van dit topic
De telefoon heb ik simlockvrij gekocht bij de Mediamarkt voor 169 euro. Ik was ook naar BelCompany geweest, maar daar was ie zelfs 200 euro. Ik weet dat hem online vanaf 149 euro kan kopen, maar de service is dan wel minder. Ik kan nu mijn telefoon binnen twee weken gratis omruilen of inleveren, service van de Mediamarkt. Verder heb ik de telefoon met mijn creditcard gekocht, wat betekent dat de telefoon meteen zes maanden is verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging![]()
Verder heb ik er een beschermlaag bijgekocht voor de voorkant (het scherm) van de telefoon. Die bestaat al speciaal voor dit model. Het is gewoon een doorzichtige sticker waardoor het scherm niet zo snel zal gaan krassen. Kostte mij 10 euro voor 2 stickers. Je hebt er maar één nodig. (Of twee, als je zo blond bent als ik en de sticker eerst verkeerd om plakt)
Voor mijn 4GB microSD geheugenkaart was ik 12 euro kwijt.
En als beschermhoes heb ik gewoon een sokje gekocht bij de Claire's voor maar 4 euro(in plaats van al die dure >10 euro sokjes bij de Mediamarkt).
Luanaa schreef:Wat houd nepoproep in?