Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Nou nee, dat hoef je pas te doen als het bod met je voorwaarden geaccepteerd is en je over en weer het eens bent geworden. Dan pas stuur je de personalia op zodat de verkoper de koopakte kan opmaken en je vervolgens het concept kan opsturen.Je doet het bod toch in je eentje, en dan moet je ook je burgerlijke staat aangeven ivm koopcontract. Dus dat is niet zo moeilijk
paars schreef:EmptyWords schreef:Nou nee, dat hoef je pas te doen als het bod met je voorwaarden geaccepteerd is en je over en weer het eens bent geworden. Dan pas stuur je de personalia op zodat de verkoper de koopakte kan opmaken en je vervolgens het concept kan opsturen.Je doet het bod toch in je eentje, en dan moet je ook je burgerlijke staat aangeven ivm koopcontract. Dus dat is niet zo moeilijk
EmptyWords schreef:paars schreef:Nou nee, dat hoef je pas te doen als het bod met je voorwaarden geaccepteerd is en je over en weer het eens bent geworden. Dan pas stuur je de personalia op zodat de verkoper de koopakte kan opmaken en je vervolgens het concept kan opsturen.
Wij moesten de personalia al opgeven tijdens het bieden. We kregen een formulier die we moesten invullen, incl onze personalia
Fitzroy schreef:Nou ja, sowieso vraag je toch aan de makelaar wat voor mensen er geweest zijn? Tenminste, ik wel en dan kreeg ik ook een uitgebreid verslag. Alleen of met meer en waar ze vandaan kwamen. Ik had mijn huis bv niet aan een gezin met kleine kinderen willen verkopen dus dat wilde ik wel graag weten.
Fitzroy schreef:Nou ja, sowieso vraag je toch aan de makelaar wat voor mensen er geweest zijn? Tenminste, ik wel en dan kreeg ik ook een uitgebreid verslag. Alleen of met meer en waar ze vandaan kwamen. Ik had mijn huis bv niet aan een gezin met kleine kinderen willen verkopen dus dat wilde ik wel graag weten.
Doubtless schreef:Fitzroy schreef:Ja, klopt. Ik had een super lieve buurvrouw die erg gesteld was op haar rust. En verder allemaal buren zonder kinderen.
Lief, dat je daar rekening mee houdt!
Eulogy schreef:Huh mijn bod is geaccepteerd
Makelaar belde gister dat ze meerdere biedingen hadden en dat ze "iedereen nog een kans gaven om hun beste bod te doen voor 5 uur". Even over nagedacht en niet in meegegaan uiteindelijk, ben bij m'n bod gebleven, dus dat dit onverwacht is, is een understatementMaar heeeeel blij!!
manzano schreef:In het verslagje van onze makelaar stond best een leuk stukje over onze kopers. Toen ik ze uiteindelijk ontmoette bij de overdracht vond ik ze echt heel erg stom en ik heb echt lang van gebaald dat zij het hadden gekocht haha.