CairnTerrier schreef:De oven schoonmaken doe ik altijd met speciale ovenspray en inderdaad ook zo’n staalsponsje. Hij is hier nooit vies, maar af en toe die kleine bruine stipjes die om de hoek komen kijken. Heerlijke klus vind ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:CairnTerrier schreef:De oven schoonmaken doe ik altijd met speciale ovenspray en inderdaad ook zo’n staalsponsje. Hij is hier nooit vies, maar af en toe die kleine bruine stipjes die om de hoek komen kijken. Heerlijke klus vind ik
Heerlijke klus?
Suzanne F. schreef:CairnTerrier schreef:De oven schoonmaken doe ik altijd met speciale ovenspray en inderdaad ook zo’n staalsponsje. Hij is hier nooit vies, maar af en toe die kleine bruine stipjes die om de hoek komen kijken. Heerlijke klus vind ik
Heerlijke klus?
ellepel schreef:Ik ben huishoudelijk hulp, je mag alle ovens van mijn bewoners komen schoonmaken![]()
Ik vind het op zich geen rotwerk,al zien ze er soms echt vies uit.
Maar ik kan er niet goed bij.
Ik moet bukken, en dat lukt allemaal niet meer zo goed.
Dus kom maar langs
Luxorvalkje schreef:Ik zou graag mijn vaatwasser een goede beurt geven.
Online kom ik verschillende adviezen tegen.
Een theelepel soda, een kopje soda, azijn, geen azijn, vaatwastabletten, heet water, afgekoeld gekookt water. Wat werkt volgens jullie het beste?
Ik heb citroenzuurpoeder (ontkalken waterkoker etc.), bakingsoda, dasty, pink stuff, vaatwastabletten etc. liggen.
nevica schreef:Ik ga morgen weer aan de poets.De vriezer had ik toevallig gedaan toen het 31 graden was. Binnen 3 uur waren alle dikke brokken ijs er uit dus dat is een tip.