Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:12

Geen latten hier, dat weet ik wel heel zeker. Vind ik beter passen bij abstract chique.

Bordeaux hoor daar ook beter bij denk ik... Ik wil meer richting Ibiza/boho-chic.

Zamora, hele gave kleur! Kan je daar ook testers van krijgen?

Siem, wat is de code van jouw kleur? Prachtige kleur, zacht en warm!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 10:13

Janine je kan een test kaartje zeg maar opvragen.
Ik heb nog heel veel verf over, als je in de buurt woont kan je zo beetje krijgen := als onze zolder af is wil ik er nog meer mee verven maar voor nu hebben we 1 wand waar ons bed tegenaan staat haha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:18

Hoi iedereen, ik kom even binnenvallen met een vraag en hier zitten creatieve zielen :D

We zijn net verhuisd en waar de televisie moet staan, is een vaste plank ingebouwd.
Deze kan er dus niet uit. In vorige huizen hadden we altijd een normale tv-kast dus draden zaten dan weggewerkt achter/in de kast.
Aan de plank is onderaan wel een andere latje zodat je niet teveel van kabels zou zien, maar helaas zitten we doordat alles ook in de wifi zit, op extra versterkers en dergelijke en kunnen we dit niet achter het latje verstoppen..

Mijn vriend wil gewoon een tv kast onder de plank zetten, maar dat gaat erg lelijk zijn volgens mij.
Het is vooral voor de playstation, bakje van digitale tv enz er ook op te zetten. Want nu is het een echt rommeltje :=
Afbeelding

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:03

Ik zou zeggen doen wat je mooi vind. Vind je dit rommelig? Dan zal dat waarschijnlijk altijd zo blijven. Dus dan kan je beter een tv kastje ipv de plank of er onder of boven maken. Of de tv op een andere plek en hier een boekenkast van maken.

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:10

Of een voorzetwandje maken onder de plank, precies zo groot als de muur eronder. kun je daar de snoeren achter stoppen en hou je toch de plank in ere.
En als je de zwarte kastjes van de Wi-Fi etc nog kwijt moet, kun je daar een klein ombouwtje voor maken onder de plank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:22

Ja simpelste optie is denk ik een klein gordijntje, kan leuk zijn, maar niet heel strak. Mss kun je er ook een klein schuifdeurtje maken. Of gewoon een deurtje met scharnieren aan de bovenkant die je kan opentrekken ? Je hebt van die hydraulische scharnieren dat hij dan openblijft

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 05:51

@janine, ik vind dat felle oranje heel tof, en heb hier “pompoen” op onze werkkamer, maar ik raad het niet aan voor een slaapkamer.
Hoe vaak ik niet terug loop om te zien of het licht niet nog aan staat in die kamer? Het reflecteert enorm veel licht. Heel fijn voor een kantoor, maar voor een slaapkamer zou ik een warmere tint nemen zodat je ook nog kan slapen ;)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:10

Ik zou er een kast van maken en dan net iets minder diep dan de diepte van de schouw. Hoeft niet eens veel ondieper te zijn dan de schouw zelf. De plank steekt dan nog uit, de kast niet. Gelijk of dieper aan de schouw zou ik niet doen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:24

En je kan niet gewoon de zaag erin zetten om de plank alsnog eruit te krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 08:52

Of misschien kisten op wieletjes die je eronder kunt schuiven.
Snap je dilemma wel. ‘T is allemaal een beetje houtje-touwtje .
Als je budget hebt zou ik een timmerman inschakelen en er gewoon zelf een net inbouwkastje van maken :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:00

Ik vind het idee van een voorzetwand waar de snoeren achter kunnen wel heel slim. En dan eventueel een zelfde soort plank eronder waar alle dingen op kunnen staan. Lijkt mij mooier dan daar een kastje maken. Of plank eronder maken en een kiepdeurtje daaraan maken die je open kan zetten als het nodig is en anders dicht waardoor je gewoon 1 zwevend kastje hebt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 09:12

@Farjen: monteer 2 laden aan de onderkant van de plank die de hele breedte bedekken óf maak ze juist smaller zodat je aan beide zijden een evengrote ruimte over hebt. Of maak/koop er een kastje onder met een klep.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:14

Farjen schreef:
Hoi iedereen, ik kom even binnenvallen met een vraag en hier zitten creatieve zielen :D

We zijn net verhuisd en waar de televisie moet staan, is een vaste plank ingebouwd.
Deze kan er dus niet uit. In vorige huizen hadden we altijd een normale tv-kast dus draden zaten dan weggewerkt achter/in de kast.
Aan de plank is onderaan wel een andere latje zodat je niet teveel van kabels zou zien, maar helaas zitten we doordat alles ook in de wifi zit, op extra versterkers en dergelijke en kunnen we dit niet achter het latje verstoppen..

Mijn vriend wil gewoon een tv kast onder de plank zetten, maar dat gaat erg lelijk zijn volgens mij.
Het is vooral voor de playstation, bakje van digitale tv enz er ook op te zetten. Want nu is het een echt rommeltje :=
[ [url=m/y58k3y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een kubus op wieltjes maken die je eronder kan rollen voor de playstation. En een leuke mand ernaast.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:13

DubbelFun schreef:
@Farjen: monteer 2 laden aan de onderkant van de plank die de hele breedte bedekken óf maak ze juist smaller zodat je aan beide zijden een evengrote ruimte over hebt. Of maak/koop er een kastje onder met een klep.

Dit zou ik ook doen.

Iets onder de plank monteren, kastje met (schuif)deuren of lades idd.

Zoiets vind ik wel mooi, kan je er onder bevestigen.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ivar-lade-wit-80385348/

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:49

Na ruim zes (!) jaar eindelijk muurtegels in de keuken. *\o/* Afbeelding

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:55

Wat een LEUK hondenblik daar in die kast! <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:04

Ikzoek nog iets leuks voor boven mijn bank,,

Zoals iets van dit om fotos van mijn paard in te doen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iemand ideeeen?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:27

Banyu: Ikea? Kwantum? Leen Bakker? Jysk? Hema? Xenos? Of gewoon die van de Action? :D

Ceetje_Bokt, hele gave tegeltjes! Welke zijn dit? Na 5 jaar twijfel moeten het bij ons toch ook een keer gaan gebeuren!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:44

Noviceh het zijn deze
Afbeelding

Ik ben er erg weg van, want ze zijn rustig maar niet saai door de kleurnuance en het wildverband. Even overwogen om het in visgraat te laten zetten, maar dat is weer zo ‘hip’. :D en vijf jaar? Dan heb je nog een jaar…wij zijn ruim zes jaar tegelloos geweest.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:58

Wat enorm gaaf die tegeltjes! Ik vind dit erg mooi, zou ze idd niet in visgraat gedaan hebben. Deze tegels zijn mooi en opvallend genoeg van zichzelf en misschien wat veel om ze ook nog in visgraat te doen. Hoewel dat ook mooi kan zjjn. Heel tof

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:30

Banyu schreef:
Ikzoek nog iets leuks voor boven mijn bank,,

Zoals iets van dit om fotos van mijn paard in te doen

[ [url=m/qLA31M.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nIMI58.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DoUskc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand ideeeen?

Foto's laten afdrukken op rond forex of iets geen optie? Ik persoonlijk zou niets vierkants of rechthoekigs doen aangezien om alle rechte lijnen iets te breken...

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:34

Ceetje_bokt schreef:
Na ruim zes (!) jaar eindelijk muurtegels in de keuken. *\o/* [ [url=m/pRbdTj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! Wij hebben ongeveer dezelfde denk ik maar dan in creme (neutraal met oog op verkoop). Dit is nog wel een stukje mooier :j

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:02

Bielsje schreef:
Ceetje_bokt schreef:
Na ruim zes (!) jaar eindelijk muurtegels in de keuken. *\o/* [ [url=m/pRbdTj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! Wij hebben ongeveer dezelfde denk ik maar dan in creme (neutraal met oog op verkoop). Dit is nog wel een stukje mooier :j

Ik vind deze al zo neutraal _O- maar ik houd van neutraal met nét iets bijzonders.
Dank voor de complimenten.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:05

Hoe het er bij mij eruit ziet? :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding