Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Farjen schreef:Hoi iedereen, ik kom even binnenvallen met een vraag en hier zitten creatieve zielen![]()
We zijn net verhuisd en waar de televisie moet staan, is een vaste plank ingebouwd.
Deze kan er dus niet uit. In vorige huizen hadden we altijd een normale tv-kast dus draden zaten dan weggewerkt achter/in de kast.
Aan de plank is onderaan wel een andere latje zodat je niet teveel van kabels zou zien, maar helaas zitten we doordat alles ook in de wifi zit, op extra versterkers en dergelijke en kunnen we dit niet achter het latje verstoppen..
Mijn vriend wil gewoon een tv kast onder de plank zetten, maar dat gaat erg lelijk zijn volgens mij.
Het is vooral voor de playstation, bakje van digitale tv enz er ook op te zetten. Want nu is het een echt rommeltje![]()
[ [url=m/y58k3y.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelFun schreef:@Farjen: monteer 2 laden aan de onderkant van de plank die de hele breedte bedekken óf maak ze juist smaller zodat je aan beide zijden een evengrote ruimte over hebt. Of maak/koop er een kastje onder met een klep.
Banyu schreef:Ikzoek nog iets leuks voor boven mijn bank,,
Zoals iets van dit om fotos van mijn paard in te doen
[ [url=m/qLA31M.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nIMI58.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DoUskc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand ideeeen?
Bielsje schreef:Ceetje_bokt schreef:Na ruim zes (!) jaar eindelijk muurtegels in de keuken.[ [url=m/pRbdTj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi! Wij hebben ongeveer dezelfde denk ik maar dan in creme (neutraal met oog op verkoop). Dit is nog wel een stukje mooier