Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 . 700 euro lichter. 
 .                                                         Es_ther schreef:Denk er soms aan om m’n auto weer weg te doen, maar ik heb sollicitaties waar ik die auto wel voor nodig heb. Lastig allemaal.
dan maar blijven denken aan je bankrekeningCitaat:Maar ik heb besloten me niet in te schrijven. Wel flinke FOMO, maar de bankrekening is blij

dan vind ik het best veel. Maar ik kan toch niet zonder mijn auto, mijn werk is gewoon niet te doen met het OV (werk veel in de wijk / wisselende locaties en in de avonden vind ik het onveilig als ik zou fietsen... ). Electrische fiets zou wellicht nog een alternatief kunnen zijn... maar dat doe ik alleen als ik mijn auto echt niet meer kan betalen of wil betalen  
 en eigenlijk vind ik dat toch ook onveilig in de avond... dus ik sukkel zo maar door (met soms een licht schuldgevoel omdat als je het objectief bekijkt zoveel rijdt binnen zo'n kleine cirkel zeg maar...  
 )                                                         

maar ik vind autorijden dan ook niet echt leuk, wel verdomd praktisch, zou inderdaad niet zonder kunnen. Ja je zal het maar moeten fietsen.. Toch bijna 30 km per dag op de fiets bij 10.000 km  
 dus eehhh, 120km per dag fietsen bij 40.000 km  
                                                         Citaat:Haha, ja je zal het moeten fietsen

en het scheelt financieel zoveel. Geeft hele prettige ruimte.