Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelDun schreef:manzano schreef:Niet helemaal waarDaarnaast is huur net zo weggegooid geld als hypotheekrente.
Bij een koophuis heb je eigendom en dus kans op winst/overwaarde op termijn. Bij een huurhuis zul je van de huur nooit iets terug zien.
Amyyy schreef:Voor degene die het nog leuk vinden om op Funda te kijken, hier was ik geweest: https://www.funda.nl/koop/hoogland/appa ... ivelhof-6/
Uiteindelijk boven 214 geboden, het was dus helaas niet genoeg.
liekec schreef:Nou het is niet alsof dit is zoals het in heel Amersfoort is.. ons appartement is 117m2 voor een vraagprijs van 220.000. Zuivelhof is gewoon een enorm dure straat/wijk, maar wel echt overpriced.
Ik zeg niet dat Amersfoort goedkoop is maar het is zeker niet allemaal zo duur als dit.
Amyyy schreef:Kreeg net een berichtje van een blokker, ze had 222 geboden en was het ook niet geworden. Er was nog een hoger bod met betere voorwaarden. Inderdaad vanuit Utrecht kijken in Amersfoort is in dit geval ook niet meer echt van toepassing
tjiftjaf schreef:Maar wie zegt dat deze verkoper serieus is. Ik zie nog wel eens dat er geboden wordt op een huis en ze daarna afhaken. Dan weten ze dat ze de eerste zijn en zetten de andere potentiele verkopers buiten spel. Hebben ze extra bedenktijd en blijken ze het toch niet te willen.
Dus ook al ben je het niet geworden, de kans is dat er toch nog mensen afhaken en je alsnog de koper bent.