Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ja precies, want natgeregend hooi hoeven ze vaak toch niet meer....dat is ook zonde.
Oh een Frederiksborger! Dat hoor je ook niet vaak
superpony schreef:Het is heerlijk om je paarden samen te zien.
Hier staan ze ook te vaak op een hoopje samen. je maakt een pp, wil steeds verbeteren, maar voor mn gevoel krijg ik soms te weinig waardering voor mn werk, haha
Hier ook vooral hooi onder het dak. Ik ben voor 24/7 vrij bewegen, maar met slecht weer bied ik het toch onder een dak aan en zoals nu ook 's avonds/'s nachts vooral. Heb zelfs 2 stukken afgezet waar ze evt vuurwerk onze kant op kunnen gooien. Maar nu de scholen dicht zitten, fietsen er geen groepjes meer langs zoals vorig jaar.
Wat doe jij eigenlijk normaal met die andere 2 paardjes? Ga je dan om de beurt rijden of samen met iemand? Dan moet er nog eentje bij, hahaha
MarliesR schreef:Ik zeg hier dan wel altijd dat ik zo'n mooi Paddock paradise aan het maken ben, en houdt van alle ruimte voor de paarden... Maar stiekem doe ik gewoon aan intensieve veehouderij. Kan best, met drie paarden op 3 *3![]()
(En laat goed zien hoe goed het al gaat!)
[ [url=m/RLU1Yo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ethelate schreef:Aaah, gemiddeld paard in een stand heeft meer eigen ruimte![]()
Wel heel lief zo, en Sogi laat staat dus tevreden te eten zo 'opgesloten', met beentje op rust, die heeft er vertrouwen in