Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliana schreef:En hoe is het nu bij jou suuszels?
Ook vroege kijkers, bij ons gisteren om 10:00 ( en hoorden we middag van te voren..)
Gefeliciteerd maaike.
Spannend Nimmy, maar dat klinkt iig positief.
Wat raar Elize, fotos moeten toch representatief zijn zoi je denken.
Hier goed nieuws!! Kijker van gisteren was er weg van, bod gedaan, wij tegenbod en dat is geaccepteerd!!
ElizeVdS schreef:Fijn Angela!
Man zit net nog een keer Funda af te struinen. Ik dacht elk huis er op te kennen inmiddels elk huis te kennen. Vindt hij er een die ik nog niet kende. Het enige dat ik kan bedenken is dat het onder bod of onder voorbehoud verkocht stond. Meteen maar even gemaild voor een bezichtiging. We hebben al bedacht hoe we het aan kunnen pakken qua klussen.
ElizeVdS schreef:Ik ga duimen!
Wij gaan morgen aan de slag met een van de opknap puntjes van ons huis. Het is nieuwbouw dus op zich niets groots maar net van die gebruiksporen die we liever netjes maken.
Huis van de buren heeft uiteindelijk 4 maanden te koop gestaan. Is iets minder neutraal als dat van ons dus heb wel goede hoop dat ons huis relatief makkelijk verkoopt.
Charaz schreef:Wij krijgen vanavond kijkers die voor de 2e keer komen, spannend!
Huis is nog nooit zo netjes geweest, tussen die bezichtigingen door is het toch een beetje behelpen in je eigen huis, je wilt alles netjes houden.
Liesje89 schreef:Ik kan me hier weer afmelden want wij hebben inmiddels bij de notaris getekend voor onze nieuwbouwwoning! Dus het lange wachten van minimaal een jaar kan gaan beginnen
Iedereen veel succes met het kopen/verkopen van jullie huis!