Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Channiiiej schreef:Zijn die leuke (nacht)kastjes met die mandjes (waar cabinet op staat) nog verkrijgbaar bij Action? Of komen deze nog terug in het assortiment? Of weet iemand waar ik zo'n soortgelijk kastje kan vinden?
Channiiiej schreef:Channiiiej schreef:Zijn die leuke (nacht)kastjes met die mandjes (waar cabinet op staat) nog verkrijgbaar bij Action? Of komen deze nog terug in het assortiment? Of weet iemand waar ik zo'n soortgelijk kastje kan vinden?
Ik ben nog steeds op zoek naar de kastjes zoals hier boven beschreven.. Ik ben inmiddels 4x bij de action bij mij geweest, maar daar hebben ze deze kastjes alleen nog met grijze bovenkant. Ik zoek de hele witte versie, met mandjes.. Ik moet er 3 van hebben.. Heeft iemand deze toevallig nog ergens in een action gezien?
Selena schreef:Channiiiej schreef:Zijn die leuke (nacht)kastjes met die mandjes (waar cabinet op staat) nog verkrijgbaar bij Action? Of komen deze nog terug in het assortiment? Of weet iemand waar ik zo'n soortgelijk kastje kan vinden?
Ik ben nog steeds op zoek naar de kastjes zoals hier boven beschreven.. Ik ben inmiddels 4x bij de action bij mij geweest, maar daar hebben ze deze kastjes alleen nog met grijze bovenkant. Ik zoek de hele witte versie, met mandjes.. Ik moet er 3 van hebben.. Heeft iemand deze toevallig nog ergens in een action gezien?
Ik heb deze precies maar bij de intratuin vandaan. Kostte 20 euro en een prima nachtkastje.
Selena schreef:De mijne, helaas krijg ik hem niet groter.. En let niet op de troep ernaasthttp://nl.tinypic.com/view.php?pic=jtpc ... K2a22Y5Bdc
Fantabulouss schreef:Even de zoekfunctie op de action site gebruiken en je ziet dat ze die selfiesticks voor €2,99 hebben liggen