Ik heb net, in een vlaag van huiselijkheid, de gorijdenen gewassen. Ik ben nog op zoek naar (goede) slaapkamer gorijdenen, iemand suggesties?
Kentaro
Geplaatst: 21-05-13 12:08
Weet niet of je er wat meer voor uit wilt geven? Oa bij decorete heb ik goede ervaring mee. (En bij de neef van mijn vriend maar dan moet dat maar net in de buurt zijn
Wij zijn met enige spoed op zoek naar een leuk huisje, en bij een leuk huisje hoort ook een leuke inrichting! Ik kreeg van iemand de tip om eens te kijken naar alles-in-1-inrichting, zij beschreef het als volgt: Dan heb je een bed, kastjes, salontafel, boekenrek en eettafel of iets dergelijks alles in 1, voor nog geen 2000 euro. Helaas wist zij niet te vertellen bij welke zaak dit was en of dit een normaal iets was. Heeft iemand hier ooit van gehoord? Als ik bovenstaande intoets op Google krijg ik niet veel namelijk.
Maar ik zou toch liever zelf dingen uitzoeken Met 2000 euro kom je, als je zaken als IKEA, kringloop en de action ed. niet uitsluit, echt een heell end ..
En kijk vooral waar dingen in de aanbieding zijn. Scheelt ook veel geld.
Morgen ga ik behangscheuren en zal proberen wat foto's te maken.
Kentaro
Geplaatst: 22-05-13 22:17
Op MP kun je inderdaad een hoop vinden! Weet niet waar je woont, maar wij zijn diverse keren in de Cruquis geweest, bij de Outlet Factory en dat vind ik ook echt een aanrader om eens te gaan kijken! Je hebt dan niet alles in een, maar je kunt ook kijken bij showroom verkopen!
Sorry dat ik elke keer zo binnen kom vallen, lees wel altijd mee maar weet niet overal echt goed op te reageren. Maar ik heb een klein vraagje. Ik heb net in de slaapkamer het behang eraf getrokken. Nu zat er achter het behang piepschuim geplakt (vraag me niet waarom ) maar met het afhalen kwam dat ook grotendeels mee maar ook delen van t pleisterwerk erachter. Er zitten op sommige plekken ook gaten in de muur. Hoe is dit op te lossen? Alleen door het helemaal te stuccen? Of weet iemand nog iets anders?
borrie01
Geplaatst: 22-05-13 22:20
Als het kleine stukjes zijn kun je het wel dichtsmeren met een soort plamuur. Is het een groot gat dan heb je er meer werk aan.
rommulus
Zijn vooral diepe gaatjes, niet zo zeer breed. Is gaatjes dichtsmeren en glasvezelbehang erop misschien een optie?
Kentaro
Geplaatst: 22-05-13 22:28
daarom zat het piepschuim er waarschijnlijk, om die slechte muur te verbergen! Als je het goed wilt doen, zou ik de hele muur laten stucen! Een simpelere oplossing is er bijvoorbeeld van die dunne platen hardboard tegen aan te monteren.
The outlet factory zit achterin het straatje met de Halfords op de hoek (er zit schuin tegenover ook een grote tuinmeubelen zaak): ma, di, wo, do 9:00 / 18:00 Vrijdag 9:00 / 21:00 Zaterdag 9:00 / 17:00 Zondag: iedere zondag open!!
Adres:
Spaarneweg 75A 2142ED Cruquius
Ze hebben er heel regelmatig nieuwe dingen (en ook hele leuke assesoires ) en leuke prijzen!
Thanks voor het adres ga er denk zondag even kijken.
Kentaro
Geplaatst: 22-05-13 22:40
anne, je zou kunnen proberen je klus te plaatsten op o.a. MP. wie weet wat voor 'n offertjes je er voor krijgt!? Of in een plaatselijk krantje kijken, daar willen mensen ook nog wel eens hun diensten aan bieden voor redelijke prijzen!?
borrie, ben benieuwd wat jullie er van vinden! Ik kom er (te) graag (mocht je het niet kunnen vinden o.i.d., dit is hun nummer 0237516656)
mn vader heeft geloof ik bedacht dat ie t zelf wil proberen maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten. Maarja hij betaalt (is zijn huis en ik huur het van hem)
rommulus
Ik zou ook gaan kijken om het te laten stucen, het is nu een kostenpost maar het is niet voor korte duur dat je er profijt van heb. Als je nu een simpele oplossing zoekt en je wil het toch wel weer veranderen dan loop je er weer tegen aan.
En even wat anders, zijn dit trouwens geen verborgen gebreken? heb zelf geen verstand van koop, maar heb dat wel eens gehoord als zij dit hebben geweten en niet in de papieren hebben gezet. Maar je moet dan wel sterk bewijs hebben.
Ik wist ook niet dat daar een outlet factory zat hihih, sla dat hoekje vaak over; van oh daar zit niks meer hihih