Ik moet erg mijn best doen om langer dan 10 minuten in de badkamer te verblijven
Klokje zou hier dan ook geen meerwaarde hebben! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Klokje zou hier dan ook geen meerwaarde hebben!
, in bad ga ik al helemaal niet .
, na het werk is het
Maar ik wil ze dan whitewash, niet bruin
. 

)

anita schreef:Ik heb voor mezelf paar leuke teksten gemaakt voor op de muur. Voor degene die interesse hebben ik maak ze ook voor andere. Ook grotere formaten voor bv boven je bed. Eigen tekst is juist leuk erop!
[ Afbeelding ]
Misschien een leuk ideetje voor sinterklaas!
En nog leuker: diezelfde meneer had ook een leuk emaille bordje van MG. Meteen een mooi cadeautje voor m'n papa

Wat voor salontafel past daar dan bij, wat voor TV-meubel, wat voor accessoires en vooral: wat kan ik met de vloer en de muur doen qua kleuren en materiaal!
en eventueel nog een 'normaal' formaat dressoir ofzo. 
) je kunt ook kiezen om helemaal geen salontafel te gebruiken, maar om te kiezen voor bijzettafeltjes of een poef, waar je dan een dienblad op zet. En met bezoek kun je die gebruiken als extra stoel. Indien je nog opbergruimte nodig hebt, is een dressoir (en die bestaan in alle breedtes!) onder je TV ideaal. Kun je ook iets onder je raam kwijt?