Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hotchocolat schreef:dus dat heet snoeien in dec/jan?
Kan ik wel een paar takken wat dieper terug snijden en dan volgend jaar weer wat.
Santos_05 schreef:Wat een gaaf zonnedak!
Walnotenboom, ook een leuk idee! Oei, die zijn wel heeeeel duur
Neonlight schreef:Santos_05 schreef:Wat een gaaf zonnedak!
Walnotenboom, ook een leuk idee! Oei, die zijn wel heeeeel duur
Zijn walnotenbomen duur ja? Hmm, ik zie een handeltje opkomen.De eekhoorns zijn hier weer zijn best bezig geweest, en ongetwijfeld staan er volgend jaar weer tientallen jonge notenboompjes in de tuin.
Santos_05 schreef:@Neonlight, zo 'verkoop' ik voor een zak drop als mensen echt iets willen geven en anders gratis: laurier, fluweelboompjes, eiken, kastanjes, lampionplantjes enz... groeien hier spontaan en als ze ong 80 cm zijn worden ze te groot, dus voor de liefhebber.
Dus zeker een markt voor!! (lijkt me leuk!!!!)
@Jolien, wij hebben toevallig houten vlonders allemaal uit de tuin gehaald. Hout wordt in de winter gevaarlijk gladDus als ze tegels hebben met houtkleur zou ik dat zeker aanraden! (of anders zandkleur gebruiken, lijkt ook heel natuurlijk)
Morganlefay schreef:Vlasleeuwenbek, Phlox, Gemberorchidee, Calla,
Citaat:Erg leuk geworden onkeltje! Leuk die vijver, ik wil ooit een grotere, heb nu een mini, enige wat ik er net doorkreeg bij mijn vriend :p Niet dat hij zelf moest graven ofzo...
Dat konijnenverblijf is erg mooi zeg! Als ik ooit meer ruimte heb wil ik ook zoiets voor mijn konijnen.