[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:16

Mijn 5 moet dat ook hoor. Nu maak ik er ook heel veel gebruik van dus zo raar vind ik het niet.

Ik heb al even in het topic gezocht, maar ik kan het niet zo snel vinden. Iemand een tip voor me hoe ik whatsapp kan installeren op de nieuweIphone van mijn vriend zonder dat ik hiervoor hoef te betalen. Ik weet dat het kan maar ik kan alleen nergens meer vinden hoe ik dit moet doen.

Hij weet niet dat de telefoon er al is en heeft er ook niet zoveel verstand van, dus ik vond het wel een leuk idee om er al vast een aantal apps op te zetten die hij zeker weten gaat gebruiken.

Ik heb zelf dus een Iphone 5 en weet niet beter dan dat ik nooit heb betaald voor die app.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:48

Maar als je er iets op moet zetten moet je toch ook toegang hebben tot zijn apple ID? Ik weet niet of hij al een apple ID heeft, of dat je die niet hebt aangemaakt, maar als hij die al heeft en je hem niet kunt koppelen zou ik daar gewoon niet aan beginnen. Er zit een beperking op hoevaak een apparaat van apple ID kan veranderen, dus daar zou ik dan niet aan gaan zitten.

En to be frank... kom op, wat is de 89 cent nou :? voor vervolgens onbeperkt smsen? En als je dat er echt niet voor over hebt, moet je gewoon wachten tot die app weer eens in de aanbieding is. That can be a while.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:33

Hij heeft al een Apple id ;) had hiervoor mijn oude iPhone 4 maar nadat ik 3 weken een nieuwe had en hij dus die van mij, zijn beide telefoon bij een woninginbraak gestolen. Ik had er toen nog geen whatsapp opgezet.

Wil best 0,89 cent betalen daar gaat het niet om. Maar we hebben geen creditcard en die click and buy betalen is me nog nooit gelukt. En om nou een iTunes card van 20e te kopen omdat ik 0,89 cent nodig heb :+ en ik dacht dat het gratis kon omdat ik al whatsapp heb, door hem uit te nodigen, maar dat lukte me dus niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:38

Je kan met jou id aanmelden op zijn telefoon en dan de whatsapp installeren. Moeten alleen de updates ook via jou :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:45

Oh dat was het dus! Ga ik dat proberen! Thanks!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:54

Dat zou ik dus nooit doen. Dan zit zijn iphone dus altijd op jou ID. Je kunt namelijk maar eens in de zovele maanden een apparaat van ID wisselen en dan verliest dat apparaat het recht om de Apps van jou ID. te installer en verliest hij die Apps.

Er zijn ook waardebonnen van 5 euro en die gaat vast nog wel eens op toch? Er zijn heel veel goede Apps die een paar centen kosten.

Persoonlijk zou ik echt zwaar pissig worden als iemand zijn ID. Aan mijn apparaat zou koppelen als verassing om hem vast whatsapp te geven.

Je kunt ook op jou apparaat als jij wel geld toegang hebt, hem whatsapp op zijn ID cadeau doen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:07

Oh dat wist ik niet! Had vanmiddag in de Appie al even gekeken maar die hadden alleen 20 euro hangen. 5 euro komt wel op idd!
Had idd al gelezen dat het niet zo verstandig was om dat op mijn id te doen. Denk dat ik idd maar een kaart koop, eentje van 5 euro komt wel op.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:25

Ja whatsapp voor iPhone is betalend. Maar kan je dat niet aan je visa oid koppelen? Heb ik gedaan.

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:29

Mcjv-bij de bcc zijn bijna alle Apple tablets in de aanbieding, Ipad mini 16gb is nu €272,95.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 06:53

Ik heb wel een keet whatsapp op andere telefoon gezet en zij kon daarna gewoon met haar eigen Apple id veder en whatsapp deed het ook gewoon nog...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 07:03

Dan was dat of geen iPhone, of eventueel dat die een jailbreak had. Op een iPhone zonder jailbreak kan dat echt niet.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:30

Ik zit al een tijdje mee te lezen, maar nu heb ik eigenlijk ook een probleempje. :=
Ik heb een iPhone 3GS ( :') ), op wat traagheid na doet die het nog prima. Alleen nu heb ik bijvoorbeeld Candy Crush er op staan, en iedere keer als ik die opstart moet die na denken en sluit de telefoon de boel weer af.. Dat heb ik ook met de Facebook-app en buienradar etc.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Of heeft het te maken met dat de telefoon de programma's niet meer aan kan?
Alvast bedankt :=

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:34

Ik denk dat de Apps updates nodig hebben die jouw telefoon niet aankan.
Ik heb het zelf ook wel. Ik update nooit en dan doen sommige Apps raar. Dan ga ik updates doen en dan functioneert de handel weer.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:35

hebben jullie ook een macbook air trouwens? Ik zit erover te denken er 1 aan te schaffen, maar weet niet welk type voldoet.. je hebt 3e en 4e generatie en verschil in herz, wat ik zo snel kon zien...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:48

WiskyBokjes: ik heb dat ook specifiek bij CC en FB. En ik heb een 4.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:01

Shiloh schreef:
Dat zou ik dus nooit doen. Dan zit zijn iphone dus altijd op jou ID. Je kunt namelijk maar eens in de zovele maanden een apparaat van ID wisselen en dan verliest dat apparaat het recht om de Apps van jou ID. te installer en verliest hij die Apps.

Er zijn ook waardebonnen van 5 euro en die gaat vast nog wel eens op toch? Er zijn heel veel goede Apps die een paar centen kosten.

Persoonlijk zou ik echt zwaar pissig worden als iemand zijn ID. Aan mijn apparaat zou koppelen als verassing om hem vast whatsapp te geven.

Je kunt ook op jou apparaat als jij wel geld toegang hebt, hem whatsapp op zijn ID cadeau doen.

Het enige is dat je het wachtwoord in moet tikken van het ID waarmee whatsapp geïnstalleerd is. Ik heb denk ik al wel 20x Whatsapp op een iPhone geïnstalleerd met mijn Apple ID, geen enkel probleem, kunnen allemaal nog updaten :)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:45

IKbenEllen schreef:
WiskyBokjes: ik heb dat ook specifiek bij CC en FB. En ik heb een 4.

Oh dan ligt het dus niet zozeer aan mijn telefoon. :')

En van die updates kan dan wel kloppen ja. Helaas moeten die toch gebeuren..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:47

Nee hoor want met name bij mij doet FB dat ook!
Maar dan heb je idd een update nodig. ik update ook nooit, tot de apps raar gaan doen en dan update ik alles (en dat is vaak dan al best veel, duurt lang :+ )
En ik heb een 5 dus het ligt niet zo zeer aan je telefoon.

vriendje is nog een dagje langer weg dan gepland dus dan koop ik morgen even die kaart en zet ik even Whatsapp op zijn telefoon en misschien nog een andere leuke app waar je anders toch ook voor moet betalen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:50

Facebook is gewoon een kak app die vaak crasht, heb het bij CC inderdaad ook al vaker gehad. Whatsapp doet de laatste tijd bij iedereen raar naar ik begrijp. Ligt dus niet aan je telefoon.

De 3GS loopt nog helemaal mee met de software, dus er is geen reden dat die het niet zou doen omdat die zogenaamd ouder is.

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:56

Mijn telefoon is dan geen Iphone maar ik heb er met android ook last van dat hij met CC crasht af en toe dat dan ineens mijn account uit de app is gegooid oid.

Met mijn Ipad nog geen last van gehad gelukkig :).

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:47

SAKKIA schreef:
Nee hoor want met name bij mij doet FB dat ook!
Maar dan heb je idd een update nodig. ik update ook nooit, tot de apps raar gaan doen en dan update ik alles (en dat is vaak dan al best veel, duurt lang :+ )
En ik heb een 5 dus het ligt niet zo zeer aan je telefoon.

vriendje is nog een dagje langer weg dan gepland dus dan koop ik morgen even die kaart en zet ik even Whatsapp op zijn telefoon en misschien nog een andere leuke app waar je anders toch ook voor moet betalen.

Ik update altijd meteen als ik ze binnen krijg

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:20

Ik echt nooit. Valt me gewoon niet op ofzo :+ zie ik ineens dat rode rondje met 10 erin ofzo. Maar dan nov niet hoor :n pas als ik problemen krijg met een app :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 08:43

Ik ben alergisch voor rode rondjes. Die MOETEN weg :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:01

Dorus schreef:

+1

Behalve mails, grappig genoeg :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:11

Dorus schreef:

+1, helaas ook mails met als gevolg dat ik wederom kan gaan werken op mijn vrije vrijdag :( had ik maar niet moeten kijken