Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:Wie o wie kan me helpen met me keuze. Ik wil vandaag een telefoon kopen. want mijn oude is al verkocht en nu zit ik zonder. maar nu zit ik te twijfelen tussen:
htc one x, als ik kijk hoeveel plezier me zusje heeft met de s versie, neem ik de accu duur graag voor lief.
sony xperia sp, mooi toestel, met eigenlijk alles er op en eraan.
sony xperia s, ook een mooi toestel, alleen daar hoor je verschillende verhalen over.
Quebelle schreef:Hopelijk kan iemand wat tips geven,
Ik ben in het bezit van een Nokia e5, nooit geen problemen mee gehad maar sinds ie eens in een wc pot is terechtgekomen beginnen de probleempjes wat té erg te worden. (uitvallen tijdens bellen, net opgeladen maar geeft al aan dat er geen batterij meer is etc etc) dus nu wil ik een vervanger.
Tegelijkertijd heb ik ook nood aan een nieuwe Ipod, de mijne van 8GB zit namelijk vol.
Geniaal zou zijn moest ik een gsm model vinden die beide zaken combineerd, telefoon + muziek.
Ik ben bereid om er wat geld in te steken (anders moet ik namelijk een gsm EN een Ipod kopen, wat zo al snel tegen 500euro ligt, dus waarom niet ineen?)
Ik ben geen Iphone fan, mede door de batterijduur en andere zaken.
Hopelijk weet iemand een model?
HorseTimeXL schreef:a top! die neem ik, ga hem morgen bestellen! de eerste dag hield ik nog wel vol zonder mobiel, maar na een paar daagjes begin ik wel wat ontwenningsverschijnselen te krijgen!
Poeky schreef:Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm, nadat mijn samsung star 1e generatie na 5 jaar aan het sterven is.
Ik wil sowieso weer een gsm waar ik echt een tijd mee kan doen, ik ben niet het type persoon om ieder jaar een nieuwe te kopen..
Nu was ik aan het kijken naar de iphone 4 aangezien die momenteel wel erg afgeprijsd staat, maar ik krijg veel slecht commentaar te horen van mensen rondom mij.
Marie111 schreef:Wat vinden jullie van deze telefoon van de Aldi?
http://www.aldi.nl/aldi_smartphone_wolf ... _6400.html
Yvankaxx schreef:Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de HTC Desire x? Ik ben goeie recensies tegengekomen, maar ben toch benieuwd of iemand van hier deze telefoon heeft.
En als je een betere telefoon weet, genoeg geheugen, 4'', en onder de 200 euro dan is dat ook goed
HorseTimeXL schreef:een meneer van de telefoon winkel vertelde mij dat het verstandiger was om de sony xperia sp te nemen, omdat die nieuwer is en de htc one x bijna niet meer te verkrijgen is. het blijft voor mij een super aantrekkelijk toestel alleen het trekt mij niet als ik op internet al die reacites lees van slechte accu's etc. aangezien ik dat ook met me samsung galaxy ace had en ik dat absoluut niet wil meemaken.
hoe lang kan jij nou precies met de htc one x doen als je hem heel intensief gebruikt?
Poeky schreef:@Quad hoe lang denk je dat het nog ongeveer duurt tot die in korting gaat? En aan hoeveel moet ik dan ongeveer denken? Want normaal zou ik al nooit €300 aan een gsm geven, maar dacht nou ja voor een iphone is het misschien nog de moeite, hoger dan dat wil ik wel echt niet gaan.
magda_90 schreef:De adviesprijs, die Bol.com tevens hanteert is €250,-. Vond ik op zich meevallen voor een nieuw toestel.