Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsey schreef:Ik vind het niet te massief of teveel hout bij Saul. Ik vind de gemiddelde woonkamer dan ook veel te sip en kil, ik hou wel van dat warme dat veel hout naar binnen brengt. In onze vorig woning (smalle rijwoning) hadden wij een massieve balkenplafond, massieve parketvloer en daar bovenop nog eens houten meubels. Iedereen sprak dat het er zo warm en gezellig was... en dan kom je bij die mensen thuis en is alles wit en strak, ja da's inderdaad niet gezellig haha. Ik zou niets verven van die meubels. Ik zou wel voor iets fijnere stoelen in zwart (of wit, of een kleurtje) gaan om een klein beetje te breken of linken te leggen met andere elementen in de ruimte.
DubbelDun schreef:Maar is vooral een persoonlijk gevoel, wat per persoon heel verschillend kan zijn
litilaura schreef:Ik lees hier ook al een tijd mee, en ga foto's posten van ons nieuwe huis waar we in juli de sleutel van krijgen, maar denk dat jullie mijn stijl ook niks vinden, ik hou van hout op hout op hout en om het af te tippen een hoop rotan riet en jute sisal enzovoort.
karijn schreef:Ai Marja, dat is heel slecht van ze. Heb je de bevestiging op papier staan dat ze 6 mei zouden komen?
Saul, De kamer oogt al veel lichter zo met je kast ingericht en de lampjes.