Hilli schreef:OK dus die nieuwe ijsco heet Tokkie of Fokkie

Wat zijn jullie de afgelopen tijd enorm opgeschoten en wat hebben jullie toch een mooi stekje. En dan te bedenken dat dit pas een soort van het begin is en het dus nog mooier gaat worden.
Hahah , lag gisteren ook al krom van het lachen omdat mijn moeder en zusje via WhatsApp allemaal van die spraakberichtjes aan het sturen waren met pogingen om zijn naam (op verschillende manieren) uit te spreken
En dankje! We zijn ook nog steeds zo enorm blij met onze stek
Nog heul veul werk te verzetten, maar we beginnen nu langzaam wel te bewegen van "alle afval en achterstand wegwerken" naar "weer wat opbouwen".
ikke schreef:Ja, die bij Guy was formeel een vijfganger maar zo erg heb ik ze eigenlijk nooit gereden. Ik kon in die tijd heel aardig gangen onderscheiden (voor een goed bedoelende hobby-ist) maar deze moest je echt elke stap bij zijn om de boel in het lijntje te houden. Daar had Guy ook voor gewaarschuwd en met wat hulp van hem ging het me ook heel aardig af, totdat ze ergens van schrok en er vandoor ging. Dat schoof zo vloeiend door de gangen dat ze er al in een loeiende rentelgang vandoor ging voordat ik boe of ba had kunnen zeggen, laat staan ingrijpen. Ik weet nog dat ik dacht: goh, dit gaat wel heel hard.....
Thokki schijnt vooral gemoedelijk te zijn, zo kwam ie nu ook wel over
Ik ben gek van vuurvreters, maar die heb ik met mijn merrie al dubbel dwars, dus een meer gemoedelijke erbij is ook wel chill
Prairy schreef:Nee
Enne
[ [url=m/vExH92.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ckhFZr.jpg]Afbeelding[/url] ]

superpony schreef:Ik kijk wel rond, maar zit te denken; wat is het belangrijkste? Waarvoor gaan we hem het meest gebruiken? Ik zat zelf te denken dat een voorlader heel handig kan zijn. Dan moet je wel een trekkertje..................Had liever een quad anders, hahah
Ik moet zeggen dat ik toch wel heel erg blij ben dat wij eentje met voorlader hebben gedaan hoor! Ik gebruik die echt veel
. Bijvoorbeeld om die gekochte cultivator weer van de aanhanger te tillen. En deze week even weer wat zand verplaatst naar wat plekken op de paddock. Kan natuurlijk ook wel met kruiwagen en schep, maar nu had ik vijf minuten weer 2 kuub verplaatst
fannetje schreef:Gefeliciteerd Marlies, leukerd hoor!
Bedankt
Gisteren de paddock klaar gemaakt voor zijn aankomst. Heb even de helft van de paddock ongeveer voor hem afgezet met tijdelijke palen, ver genoeg naar voren dat hij Vi en Dailey overal op de track kan zien. Had net een extra hooibak (tweedehands palletbox) voor de veulens opgehaald, dus die heb ik nu mooi voor Thokki geplaatst. Vrijdagochtend ophalen is rond
Zin in!