Kreeg gister blijkbaar 10 euro teveel terug bij de winkel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sannert schreef:Je moet dan de app van de Etos downloaden. En een klantenpas hebben geloof ik. Ik weet niet of het zonder ook kan. Maar dan kun je in de app een stappenteller aanzetten en dan kun je sparen voor korting of gratis producten.
Ik was vandaag ook 75 euro kwijt voor de boodschappen. En meteen ook voor een verjaardag morgen. Ik had geschat op 100. Dus dat viel me reuze mee. Moet wel morgen nog vlaai halen en zo nog wat kleine dingen voor volgende week. Bedacht me achteraf dan had ik ipv dit ook dat kunnen pakken en zus en zo nog erbij.
Aight schreef:Sannert schreef:Je moet dan de app van de Etos downloaden. En een klantenpas hebben geloof ik. Ik weet niet of het zonder ook kan. Maar dan kun je in de app een stappenteller aanzetten en dan kun je sparen voor korting of gratis producten.
Ik was vandaag ook 75 euro kwijt voor de boodschappen. En meteen ook voor een verjaardag morgen. Ik had geschat op 100. Dus dat viel me reuze mee. Moet wel morgen nog vlaai halen en zo nog wat kleine dingen voor volgende week. Bedacht me achteraf dan had ik ipv dit ook dat kunnen pakken en zus en zo nog erbij.
Lekkere manier van data gegevens verzamelen wel, precies tracken waar iemand loopt de hele dag