Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:21

Dais_ schreef:
Wat voor deur heb je dan voor dat geld?

Nu vind ik dat nog steeds teveel geld voor iets wat ik niet nodig heb trouwens :')

Zo'n holle deur, boarddeur.
We hebben een aantal toch al bijna 20 jaar, maar er is niets aan kapot. (en daar sprong een flinke hond tegenaan hoor)

Je kan ook MDF krijgen trouwens, moet je alleen niet in een vochtige ruimte doen natuurlijk :P

Als je op internet kijkt zeggen sommige mensen dat het er goedkoop uit ziet, ik moet zeggen dat ik het wel vind meevallen, zeker als ik kijk naar de verschillende designs. Het gewicht is niet enorm, maar ik weet ook niet of dat binnenshuis nodig is.

Als je het niet nodig hebt, niet doen inderdaad. Een koop zal er vast wel om door gaan in de toekomst. Maar ik kan me best voorstellen dat de huidige deuren gaan storen. Althans, zouden ze mij wel doen. Misschien valt het uiteindelijk wel mee, als je de gang af hebt :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:27

Ik bedoelde inderdaad hardhouten binnendeuren :P En iets met glas. Ik steek dat geld liever in een nieuw huis :P.

Ik dacht dat ik me heel erg zou storen aan de gele raampjes in de witte deur. Tot nu toe valt me dat nog mee, maar ik denk dat ze er op termijn wellicht toch uitvliegen om vervangen te worden door iets anders, maar dat zal dan meegedaan worden met de woonkamer waar ik nog meer van dat glas heb zitten als afscheiding tussen de keuken en bijkeuken.

Het werkt niet motiverend om te klussen terwijl je in gedachten al je spullen aan het inpakken bent :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:32

Dais_ schreef:
Ik bedoelde inderdaad hardhouten binnendeuren :P En iets met glas. Ik steek dat geld liever in een nieuw huis :P.

Ik dacht dat ik me heel erg zou storen aan de gele raampjes in de witte deur. Tot nu toe valt me dat nog mee, maar ik denk dat ze er op termijn wellicht toch uitvliegen om vervangen te worden door iets anders, maar dat zal dan meegedaan worden met de woonkamer waar ik nog meer van dat glas heb zitten als afscheiding tussen de keuken en bijkeuken.

Het werkt niet motiverend om te klussen terwijl je in gedachten al je spullen aan het inpakken bent :+

Toevallig gaan mijn zusje en zwager hun huis verkopen en zei een van de makelaars die ze uitnodigde afgelopen week, dat ze voor een bepaald bedrag nog wel even een paar dingetjes moest gaan doen. En dat is werkelijk héél simpel... Een nieuw behangetje en een likje verf. Niet eens in elke kamer! Gewoon om de eerste oogopslag beter te maken.

Bedankt bij het mentaal inpakken ook even hoe belangrijk bepaalde dingen zijn. Ik weet niet op welke termijn je wilt verkopen? Maar je kan dan altijd een makelaar even contacteren en specifiek vragen wat voor snelle verkoop anders zou moeten. Misschien heeft de makelaar tzt wel een goed idee om die deuren tot hun recht te laten komen.

Het zal vast niet overgaan om die deuren, zoals ik al zei. Maar het is wel een eerste indruk wanneer je het huis binnen komt.

Ik kan alleen zo snel niet terugvinden of verkoop ook daadwerkelijk van toepassing is op dit huis.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:22

vonneke schreef:
vonneke schreef:
Daar zijn mijn vriend en ik ook ernstig allergisch voor.
En dan ook van die teksten in huis.. 'hier in huis.... ' verschrikkelijk

Hoe voorkom je dat je dat soort dingen gaat krijgen? :')

Gewoon niet kopen en als ik het cadeau krijg dan zet ik het wel op zolder ofzo.
Mar geloof niet dat iemand me deze zooi gaat geven.[/quote]

Ik weet wat jij van mij krijgt bij onze volgende sushi date

Gianti

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:25

Wat is dat tegenwoordig met die spiegelramen.. die zie ik in 1x ook overal op duiken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:58

Zonwerende folie :j

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 00:01

kim345 schreef:
Ik vind riviera maison een beetje too much...
Sommige dingen zijn wel leuk maar niet je hele interieur

mijn hele muur hangt overigens wel vol met bordjes :o

[ [url=m/9zXDYK.jpg]Afbeelding[/url] ]

En voor wie het leuk vindt, de rest van mijn studentenkamer

[ [url=m/h0o1qa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lf2Tmc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gpSs4Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jouw bordjes zijn leuk, die teksten die je op elke braderie kunt kopen zijn vreselijk :=
Helaas hebben wij er ook al 1 te pakken van kennissen met een eigen graveerbedrijf.. compleet met een steek onder water naar mn schoonouders toe.. dus die hangen we als ons huis af is in de tuin in de hoop dattie gauw vergaat :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 07:22

benangelique schreef:
Gewoon niet kopen en als ik het cadeau krijg dan zet ik het wel op zolder ofzo.
Mar geloof niet dat iemand me deze zooi gaat geven.

Ik weet wat jij van mij krijgt bij onze volgende sushi date[/quote]

Oooo nee. Dan stop ik t in je tas mee terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 08:29

Klein stapje verder...

Afbeelding

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 08:58

laetitia schreef:
Hebben jullie mannen al een Mancave?

Moet je blijkbaar als hippe vent hebben :D

Wij noemen de zolder de mancave :') daar kan hij lekker gitaar spelen, gamen etc. Maar mijn computer mag er ook zijn, dus het is niet helemaal zijn domein. Als vrienden dan jaloers reageren zeg ik dat ik de rest van het huis heb :D

Ik vind van die quotes in lijstjes wel leuk maar idd die teksten op ieder meubelstuk. Of die borden, van de week in loods 5 met mijn moeder en toen was er zo'n bord met hotel mama. Gelijk maar duidelijk gemaakt dat ze die niet van mij krijgt, gelukkig wilde ze hem ook niet :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 09:07

mijn moeder heeft hem in de keuken hangen -O-

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 09:19

Sonja_vR schreef:
mijn moeder heeft hem in de keuken hangen -O-

Sterkte :(:)

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 09:24

Sonja_vR schreef:
O verschrikkelijk

Houten letters in het raam : HOME
En dan ieder meubelstuk wit met tekst en uitleg: table, secretaire, cabinet , bordje kitchen in de keuken
Mocht Je nog eens verdwalen in je eigen huis dan weet je door de tekst op de meubels en de muren waar je je bevind

(Echt heel erg sorry als ik nu iemand kwets ... maar ik snap het echt niet :+ )

Hahaha, mijn smaak is het ook niet. Vaak denk ik daarbij "leuk meubel maar dan graag zonder tekst".
Ik heb in de mei vakantie een paar dagen vrij, dus kan ik eindelijk mijn kast eens onder handen nemen. Schuren, grondverf en lakken maar.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:02

@ Vonneke, wordt het plafond gestucd?

Eerder had je ook teksten met het recept van een appeltaart. Snapte daar de lol ook niet zo van. We hebben zelf wel een muursticker in logeerkamer met mijn ondertitel (Dromen, durven etc).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:08

laetitia schreef:
@ [naam], wordt het plafond gestucd?

Eerder had je ook teksten met het recept van een appeltaart. Snapte daar de lol ook niet zo van. We hebben zelf wel een muursticker in logeerkamer met mijn ondertitel (Dromen, durven etc).

Zeker! Een verlaagd plafond omdat we anders de waterleidingen die op de muur lagen niet weggewerkt konden krijgen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 11:49

Gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 14:02

Zo'n receptenbordje lijkt me dan nog wel handig. Ik had ooit eens een geweldig recept voor chocolade koekjes en die ben ik kwijt geraakt (even snel ergens opgeschreven). Had ik hem aan de muur hangen dan zou ik ze nog wekelijks maken :9 .
Oké, misschien is het maar beter dat ik het briefje kwijt ben := .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 14:21

laetitia schreef:
Gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat.

Anders wij wel haha. Toch best spannend allemaal!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 14:33

Ziet ernaar uit dat ik een nieuwe huurwoning heb, 28 april is de bezichtiging.
Nog geen idee hoe ik het ga inrichten, wel dat er een kattenkamer komt met traphekje ervoor zodat de katten daar hun veilige ruimte hebben als er honden op bezoek zijn en dat de tuin afgezet gaat worden voor ze.
Wsl ligt er zeil oid, en ik moet nog even kijken wat de kleur van de muren is, wsl wit en of ik daar dan een andere kleur op wil oid.
Ik wil 1 juni over maar ga vragen of ik de sleutel evt al eerder mag zodat ik kan schilderen, schoonmaken en wat dingetjes die kant op kan brengen (senseo etc voor de verhuizers) voor ik over ga.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 18:48

Hier de eerste laag geschilderd, man wat een rotwerk in die kastjes. Verder plinten aan het plaatsen. Begint steeds verder af eruit te zien.

Afbeelding
Afbeelding

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 19:00

Gaaf Vonneke! Wij hebben ( doen) precies dezelfde soort verbouwing is jullie. Maak jij ook overal foto's van?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:54

Marjan waarom heb je het meubel eigenlijk eerst opgehangen voor het schilderen?

Lor spannend!!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:58

Jes schreef:
Marjan waarom heb je het meubel eigenlijk eerst opgehangen voor het schilderen?

Lor spannend!!

Nou dat zou eigenlijk niet gedaan worden.. hij zou gecoate worden maar bleek wachttijd van 3 maanden en neefje kwam em brengen en heeft em maar samen met vriend gelijk opgehangen :') dat ik er nu een hoop gedoe mee heb waren ze denk ik even vergeten.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:00

Vandaar! Ik begreep het al niet helemaal :') leermoment voor je neefje dus ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:19

Jes schreef:
Lor spannend!!

Bedankt. :D
Ik accepteer de woning naar alle waarschijnlijkheid aangezien het aan alle wensen voldoet.
Woning staat ook gereserveerd voor me, ook wel prettig. :)