Wat een prachtig uitzicht! En ook een heerlijk ruim huis zo te zien!
Wij wonen inmiddels heerlijk! Wat een hectische tijd, verhuizen met twee kleine kinderen, appartement weer opleveren.. Ij dat het achter de rug is! Nog genoeg te doen hoor, plinten, planken, decoratie, ontzettend veel gedoe met ons wastafel meubel dus we poetsen nog onze tanden in de keuken.. Douche wand was ook niet goed dus hebben we ook nog niet.. Maar verder heerlijk! De gietvloer bevalt ook goed! Niet helemaal strak, pitje en wat lucht bellen dus zijn we nog over in conclaaf water kunnen doen. Maar anderen zien het niet en vinden hem prachtig!
EstherMe
Geplaatst: 10-02-17 21:01
En een impressie van de benedenverdieping, let niet op de troep hihi
Ja die hebben we nu maar zo gedraaid inderdaad hihi, de houten meubels hadden we al namelijk! Wie weet ooit een andere, nu is het geld op..
Judith_H
Geplaatst: 12-02-17 11:41
Natasja, dat ziet er al heel goed uit! Nog een beetje de gezelligheid erin brengen, maar dat komt met de tijd , lekker rommelen zo in huis! Wat een grote tuin zeg
Hedi, ik heb het denk op mij genomen om alle ellende te ontvangen voor jullie, tegel verhaal is namelijk nog niet afgelopen ...
Hebben ondertussen nog steeds niet de strokenmix voor in de keuken mogen ontvangen. Nu belde die man vrijdag dat die ze eindelijk geleverd had gekregen, maar dat ze allemaal gebroken zijn , ondertussen ben ik wel behoorlijk klaar met die vent en denk ik dus ook weer dat dit een smoes is .
Nu ging die proberen de tegels bij een ander filliaal te halen, maar dan moesten ze daarna toch echt weer terug naar brabant om daar opnieuw gesneden te moeten worden, dus ze kunnen op zijn vroegst pas hier woe/donderdag weer zijn ....
Helaas gaat de tegelzetter vanaf woensdag voor een maand op vakantie, dus dat komt allemaal net niet uit. Hij had maandag en dinsdag voor ons vrij gehouden, maar dat kan natuurlijk niet zonder tegels. Dus nu maar proberen een andere tegelzetter te regelen voor dat laatste stukje.
Ondertussen gaan we over een week al verhuizen, dus gok dat dat muurtje pas gedaan kan worden nadat we verhuisd zijn. Jammer, maar het loopt nou eenmaal zo.
Achtergevel is ook nog niet opgelost, ze zijn er wel al meerdere dagen mee bezig geweest vanuit de bouw, ze denken dat ze het probleem gevonden hebben, maar moeten het nu testen door regen of zoals nu dooi af te wachten. Dus ook daar zit nog geen behang/verf op als we gaan verhuizen, moet ook nog later gedaan worden.
Positieve is dat de keuken geplaatst is, we hem helemaal fantastisch vinden en het in 1x goed gegaan is !
Hedi, gave tegeltjes in de wc/badkamer, was dat standaard vanuit de bouw of eigen keuze?
Esther, ook nog wat losse endjes dus, maar gelukkig wonen jullie er en is de meest hectische tijd achter de rug! Ziet er erg mooi uit, mooi kleurgebruik, hou van groen en hout samen!
Noviceh, dat is wel handig inderdaad met al die bagger! Wij proberen nu al beetje lichtjes in te voeren dat mensen hun schoenen uit doen, zeker nu de tegelvloer beneden helemaal gepoetst en gedaan is.. Maar vrees dat dat niet echt lang stand ga houden. Maar goed, daar is het een tegelvloer voor, doekje eroverheen en klaar!
Mijn moeder heeft wel echt een dagtaak aan die tegelvloer gehad, ze heeft hem gisteren tegel voor tegel op haar knietjes moeten schrobben om de zooi eraf te krabben/boenen. Ondanks alle doeken die we hadden neergelegd, zit er toch zo'n grauwsluier van stof/zooi/verf/lijm overheen.
Vandaag gaat ze er voor het eerst met de stoomreiniger overheen, kijken of die dan weer word zoals die hoort. De bovenverdieping is ook klaar, plinten zijn gelegd, verf werk is klaar, badkamer is klaar ... Vandaag worden in ieder geval de velux raambekleding in onze slaapkamer en studeerkamer opgehangen.
Dinsdag en woensdag komen de meubels, super nieuwsgierig naar! En dan zaterdag verhuizen !
Judith: nee! Wat rot dat ze er nog steeds niet zijn. Lijkt mij eigenlijk ook wel een smoes inderdaad... zijn er meer mensen in de straat die zo veel problemen hebben? Ik zou voor die tegels trouwens compensatie willen. Zij hebben leerplicht, en daar houden ze zich tot nu toe niet aan. Ik zou zeggen dat hij een deel van het geld terug geeft, of dat hij z'n tegels mooi mag houden.. En ik wil natuurijs wel foto's zien!!
Judith_H
Geplaatst: 12-02-17 18:16
Wij zijn de enige in de straat die op de benedenvloer tegels hebben gekozen, dus niemand anders heeft die problemen. Hij heeft het ook telkens over compensatie, ben benieuwd wat er straks van terecht gaat komen..
Of bedoel je qua andere problemen? Achtergevel zijn we ook de enige in, waarbij het fout is gegaan, afvoerputje badkamer wat eindigt in de meterkast (alleen niet aangesloten ) waren we ook de enige in, woonkamerdeur die niet op de juiste plek zat waren we ook de enige in, cv installatie op zolder die niet goed luchtdicht was afgesloten waren we ook de enige in, dakpannen die te dicht op het raam zaten waren we ook de enige in... Kortom: wij hadden de meeste problemen ..
De rest heeft ook wel wat probleempjes, alleen niet van die lang slepende dingen zoals wij bijvoorbeeld met onze achtergevel.
Zal proberen van de week of volgend weekend even foto's te maken, denk alleen dat we dan nog wel in de zooi zitten, maar daar moet je dan maar even doorheen kijken ...
Ik bedoelde ook met de rest inderdaad Wat een pech... eigelijk kan het alleen maar beter gaan nu.. Ik hoop echt dat alles snel word opgelost en jullie gewoon lekker kunnen gaan genieten van jullie droomhuis! Ik kijk er wel doorheen!
Mag ik me hier ook melden? Ik lees al even mee, maar nu is de financiering rond en kan het wachten officieel beginnen. Verwachting is dat de bouw begin april start en volgend jaar februari ongeveer klaar is. Het wordt mijn eerste huis en ik woon nu nog thuis. Ik lees hier graag mee voor tips!
Tof Hedi! Die garage staat er zo! Bij ons ook eerst het huis, daarna werd de garage pas gedaan. Hoewel ze bij ons wel gelijk met het huis de fundering hadden gestort.
Haha Liesje! Geeneens koffie bij de buren? En plakjes baksteen voor in het plakboek
Spannend Josien, komt steeds dichterbij!
Welkom Merel, leuk huis!
Gister een workshop gehad bij een groot meubelcentrum op het dorp. Samen met onze toekomstige buurvrouwen (en 1 buurman) van het eerste gedeelte van het rijtje. Supergezellig en mooie moodboards gemaakt! Morgen de vooroplevering van het huis, vrijdag de definitieve oplevering!
Spannend Noviceh, veel plezier morgen met de vooroplevering!
Liesje89
Geplaatst: 20-02-17 00:09
Veel plezier Noviceh! Spannend hoor! Hahaha nee kreeg niet eens koffie, karig hoor. Niet zo gastvrij
Nouja groot, het is een royale eengezinswoning. Ben blij dat we een uitbouw hebben gekozen want ik vond het namelijk heel klein ogen zo met de fundering. Maar aan de overkant is precies dezelfde woning qua afmetingen en dat leek dan juist weer groot. Al was dat nog 1 grote ruimte en moet de gang en de trap er nog in dus niet echt een goed beeld.
Het is 5.40m breed en lang heb ik eigenlijk geen idee. Incl uitbouw een meter of 11 geloof ik.
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 20-02-17 10:37
Fundering vond ik bij ons ook heel klein lijken. Maar nu alle muren erin staan oogt het echt veel ruimer! Volgens mij zijn de afmetingen wel vergelijkbaar met ons huis
Ik denk dat een gietvloer altijd spannend is.. We hebben wel punten maar die lossen ze van de zomer op het gevaar is dat je vloer scheurt vanwege het werken, wij hebben pu. Dat is dan nog enigzins flexibel, beton scheurt direct mee.