Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Ja. We wonen hier nu 10 jaar - dus de keuken is mínstens ook zo oud, maar ik denk wel 15+ jaar.
En zo kijk ik dus ook al 10 jaar tegen die vreselijke 'krabpaaltrap' en ossenbloedrode muren in het trapgat aan
)
Ik ben zelf zo'n iemand 

(Ja en dan zal ik jullie verblijden met foto's
)
en er ligt nu dus al 2 jaar een tafelkleed overheen
zou je dat kunnen overschilderen? En zo ja hoe pak ik dat het beste aan?
, tot slot wax.
ik ga t maar eens voorleggen aan mijn kerel. Ik heb bij mn ouders ook nog een oud buikkastje staan dan zou ik die ook direct mee kunnen nemen met dezelfde verf
Heb net de salontafel in de was gezet, dan kan die ook eindelijk in gebruik worden genomen 
), ons bed nog schilderen en vanmiddag kan ik een 2e hands bedbank ophalen; die komt onderin het huis, daar is de voormalige garage deels een speelkamer met o.a. een spelcomputer. Kunnen de kids op het bankje zitten asl ze spelen en evt gasten kunnen dan daar logeren

Lonan schreef:Uit verveling vandaag donker bruine sitetable geverfd.
Plakken, verven, plaatjes erbij, nadenken...leverde dit op
[ [url=m/bCIHhI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/92Qjgh.jpg]Afbeelding[/url] ]
echt heel mooi geworden!
, de puinzooi weer opgeruimd. 

)

manfredie schreef:wat is nou echt een goede primer...mijn meubels die ik al een keer eerder helemaal geschuurd, gegrond en opnieuw in de verf heb gezet, springen nu helaas de stukken vanaf...
ik wil dit dus heel graag weer overnieuw gaan doen maar dan behandelen met primer...wat werkt !!