Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:50

xPaardjuH_ schreef:
Quad schreef:

Als je het toch over software updates spreekt, de Galaxy Ace 2 gaat niet hoger dan Android 2.3 en tegenwoordig zit je al op (4.0, 4.1, 4.2.2) 4.3.

Echt? :')
Had toch wel gehoord dat je die kon updaten aangezien er nu Gingerbread (zo heet dat toch?) op zit & een vriendin van mij had er al wel een nieuwere op.

Even een snelle Googlesearch gedaan, er is inderdaad een update naar Android 4.1.2 JellyBean uitgegeven door Samsung.

Amira_ schreef:
Er is toch nog geen iOs 7? Ik heb die in iedergeval niet op mijn iphone 5

Via de inofficiële kanalen al wel.

_Nynke

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:52

Haha was ik inderdaad ook al mee bezig :P

En ja klopt, je kunt hem al wel downloaden volgens mij maar ik meende alleen voor "speciale" Apple gebruikers? Vind het alleen teveel van android weghebben, erg jammer want het vrij simpele was toch wel karakteriserend voor de Apple toestellen etc. Vind ik dan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:13

xPaardjuH_ schreef:
Heey mensen :)
Ik ben binnenkort jarig (29 augustus) en wil dan voor mijn verjaardag van mijn eigen gespaarde geld een nieuwe mobiel kopen aangezien mijn BlackBerry in juni al stuk is gegaan :')
En nu dacht ik aan de Samsung Galaxy Ace 2:
[ Afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met deze telefoon?
Ik heb er zelf al goeie berichten over gehoord maar ik zou graag nog wat ervaringen willen horen van anderen om mijn keuze te bevestigen :)

Waarom zou je liever voor de Ace gaan als voor de Fame? :)

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:29

Skessa_ schreef:
xPaardjuH_ schreef:
Heey mensen :)
Ik ben binnenkort jarig (29 augustus) en wil dan voor mijn verjaardag van mijn eigen gespaarde geld een nieuwe mobiel kopen aangezien mijn BlackBerry in juni al stuk is gegaan :')
En nu dacht ik aan de Samsung Galaxy Ace 2:
[ Afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met deze telefoon?
Ik heb er zelf al goeie berichten over gehoord maar ik zou graag nog wat ervaringen willen horen van anderen om mijn keuze te bevestigen :)

Waarom zou je liever voor de Ace gaan als voor de Fame? :)

Ik vind de Fame echt geen mooie telefoon :P En nou gaat het daar natuurlijk niet om, maar ik vind m écht.. Ik hou er niet van. Daarbij komt nog dat mijn nichtje 2 maanden terug een Fame kocht, die ging kapot, weer opgestuurd en 1 week nadat ie terug was van reparatie was ie weer kapot. Vandaar :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:06

zijn hier mensen met ervaring over de samsung galaxy s2 plus? mijn vader heeft de s2 en is daar over het algemeen heel tevreden over. En een vriendin van mij had die ook en was ook tevreden, dus ik verwacht dat de samsung galaxy s2 plus beter is. Ik heb alleen slechte ervaringen gehad met samsung.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:13

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:14

Ik vind dat er weinig verschil in zit qua uiterlijk hoor :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:35

HorseTimeXL schreef:
zijn hier mensen met ervaring over de samsung galaxy s2 plus? mijn vader heeft de s2 en is daar over het algemeen heel tevreden over. En een vriendin van mij had die ook en was ook tevreden, dus ik verwacht dat de samsung galaxy s2 plus beter is. Ik heb alleen slechte ervaringen gehad met samsung.

Ik zou als ik jou was revieuws zoeken op internet. Over de S2 kun je meer positieve revieuws vinden dan de S2 plus. Ik heb ook altijd zeer slechte ervaringen met Samsung gehad. Wou nooit meer zo'n telefoon hebben. Vorig jaar was ik opzoek naar een nieuwe telefoon en toch bij Samsung uit gekomen. Heb nu de S3 en ben nog nooit zo tevreden geweest over een telefoon.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:41

Ik heb een vraagje. Hebben meer mensen problemen met de Iphone 5? Ik heb regelmatig dat ik niet bereikbaar ben via telefoon en sms. Terwijl hij wel aangeeft dat ik bereik heb. En dat ik pas een paar uur later een sms krijg dat ik een voicemail of gemiste oproep heb. Of een gewone sms pas heel laat aan komt.

Meer mensen die hier last van hebben? En weet iemand of ik hier wat aan kan doen?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:17

GaitMonster schreef:
Ik heb een vraagje. Hebben meer mensen problemen met de Iphone 5? Ik heb regelmatig dat ik niet bereikbaar ben via telefoon en sms. Terwijl hij wel aangeeft dat ik bereik heb. En dat ik pas een paar uur later een sms krijg dat ik een voicemail of gemiste oproep heb. Of een gewone sms pas heel laat aan komt.

Meer mensen die hier last van hebben? En weet iemand of ik hier wat aan kan doen?

Dat ligt denk ik niet aan de Iphone, maar aan je telefoonprovider.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:58

Net me lg optimus l5 nog voor 85 euro verkocht. morgen een nieuwe en dit keer een goede haha. heb ook nog een samsung gezien. samsung ativ s. leuke prijs en veel positieve reacties. ik kan alleen niet goed inschatten hoe groot hij is. want ben bang dat het net te groot is. maar als dat meevalt denk ik dat ik voor die ga. ik vind persoonlijk android niet zo heel fijn programma, dus wie weet is de windows 8 wel een goede vervanger.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 00:12

Marie111 schreef:
GaitMonster schreef:

Dat ligt denk ik niet aan de Iphone, maar aan je telefoonprovider.

Dat dacht ik eerst ook. Maar er stond iemand naast me op zo'n moment en die had dezelfde provider, maar bij haar deed hij t wel.

Zou het kunnen dat het aan mijn simkaart ligt die ze geknipt hebben?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 01:27

HorseTimeXL schreef:
Net me lg optimus l5 nog voor 85 euro verkocht. morgen een nieuwe en dit keer een goede haha. heb ook nog een samsung gezien. samsung ativ s. leuke prijs en veel positieve reacties. ik kan alleen niet goed inschatten hoe groot hij is. want ben bang dat het net te groot is. maar als dat meevalt denk ik dat ik voor die ga. ik vind persoonlijk android niet zo heel fijn programma, dus wie weet is de windows 8 wel een goede vervanger.

Kan je beter voor een Nokia Lumia gaan. :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 08:50

Quad schreef:
HorseTimeXL schreef:

Kan je beter voor een Nokia Lumia gaan. :)

En waarom dat zo! Gewoon een vraagje hoor, want daar ben ik wel nieuwsgierig naar. En welke lumia is een goede?
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 24-08-13 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 09:12

Skessa_ schreef:
Ik vind dat er weinig verschil in zit qua uiterlijk hoor :=

Ik denk daar anders over :P

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:16

ik heb even gekeken, maar kan ik dan beter voor de nokia lumia 820 gaan of de 920. met de grootte zit ik niet echt mee.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:42

Weet iemand of je de android van de Samsung S3 kan updaten naar een nieuwere versie?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:46

_mexx_lady_ schreef:
Weet iemand of je de android van de Samsung S3 kan updaten naar een nieuwere versie?

En ik wou ook nog vragen of een iPhone 4S van een jaar oud met nog een jaar garantie al oud is of niet?

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:18

wie heb er ervaring met de huawei ascend g510

mexx lady volgens mijn zit er op de meeste toestellen 2 jaar garantie

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:25

De HTC One X ? Iemand ervaringen mee?

Ik heb ooit eens de HTC Tattoo gehad maar die was echt zoooo waardeloos. Ik neem aan dat HTC nu wel wat verbeterd is? :)
Ik ben benieuwd of mensen ervaringen hebben. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:26

_mexx_lady_ schreef:
En ik wou ook nog vragen of een iPhone 4S van een jaar oud met nog een jaar garantie al oud is of niet?

Die kan nog jaren mee. Ik heb zelf de 4s een half jaar geleden gekocht, en die werkt super! Kan nog met gemak alle updates aan.

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:35

lovelady1 schreef:
wie heb er ervaring met de huawei ascend g510

Ik heb die!
Echt een hele fijn snelle en goedkope telefoon.
Camera werkt goed, whatsapp, facebook, twitter en snapchat zijn lekker snel.
Licht lekker in de hand, niet heel licht maar ook niet zwaar.
Mooi helder beeldscherm.
Internet gaat er ook heel erg fijn mee!

Als je budget wat groter is is misschien een Faea Mobile wat voor je?
De F2S is nog vele male beter voor maar 190 euro, maar daar heb ik geen ervaring mee..l

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 00:06

harriehoef schreef:
De HTC One X ? Iemand ervaringen mee?

Ik heb ooit eens de HTC Tattoo gehad maar die was echt zoooo waardeloos. Ik neem aan dat HTC nu wel wat verbeterd is? :)
Ik ben benieuwd of mensen ervaringen hebben. :)

Ik heb zelf de HTC One X, voor de accuduur moet je het niet doen maar hij werkt echt wel lekker verder.
Sinds afgelopen week heb ik zelf via de niet officiële weg de nieuwste update geflasht, Android 4.2.2 met HTC Sense 5, en HTC Sense 5 is echt fantastisch fijn in gebruik! Telefoon voelt nog sneller aan als voorheen en de accuduur is verbeterd. Ik denk dat ik met een normale werkdag en normaal gebruik hij wel eindelijk een dag mee gaat.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:37

Wie o wie kan me helpen met me keuze. Ik wil vandaag een telefoon kopen. want mijn oude is al verkocht en nu zit ik zonder. maar nu zit ik te twijfelen tussen:

htc one x, als ik kijk hoeveel plezier me zusje heeft met de s versie, neem ik de accu duur graag voor lief.
sony xperia sp, mooi toestel, met eigenlijk alles er op en eraan.
sony xperia s, ook een mooi toestel, alleen daar hoor je verschillende verhalen over.

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:50

Hopelijk kan iemand wat tips geven,

Ik ben in het bezit van een Nokia e5, nooit geen problemen mee gehad maar sinds ie eens in een wc pot is terechtgekomen beginnen de probleempjes wat té erg te worden. (uitvallen tijdens bellen, net opgeladen maar geeft al aan dat er geen batterij meer is etc etc) dus nu wil ik een vervanger.
Tegelijkertijd heb ik ook nood aan een nieuwe Ipod, de mijne van 8GB zit namelijk vol.
Geniaal zou zijn moest ik een gsm model vinden die beide zaken combineerd, telefoon + muziek.
Ik ben bereid om er wat geld in te steken (anders moet ik namelijk een gsm EN een Ipod kopen, wat zo al snel tegen 500euro ligt, dus waarom niet ineen?)

Ik ben geen Iphone fan, mede door de batterijduur en andere zaken.
Hopelijk weet iemand een model? :j