Dus ja dan is het best koud als het 18 graden is in sommige kamers. Wij stoken niet trouwens, dat gaan we ook niet doen tot de maatregelen voor november bekend zijn.
En ik klaag niet in ons vakantiehuisje was het elke ochtend 12 graden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynthia82 schreef:Ik merk echt nu al dat mijn muur geïsoleerd is. ‘s Ochtends is het nu 19,5 a 20 graden. Dat loopt op naar 24 met de hele dag zon erop (ik hou nu bewust alle luxaflex open) en nu is net net van 22,0 naar 21,5 gezakt. Ik ben nu dus al blij met mijn muur
MyWishMax schreef:Cynthia82 schreef:Ik merk echt nu al dat mijn muur geïsoleerd is. ‘s Ochtends is het nu 19,5 a 20 graden. Dat loopt op naar 24 met de hele dag zon erop (ik hou nu bewust alle luxaflex open) en nu is net net van 22,0 naar 21,5 gezakt. Ik ben nu dus al blij met mijn muur
Oh wat super!
Nou, ik vind 16 graden ook niet perse fijn. En in hartje winter 19 graden ook niet als ik van buiten kom, maar het punt van huis verwarmen tot het fijn is is al lang gepasseerdmaar ik heb een hoekwoning, zon de hele dag op de achterkant en vanaf s middags ook op de zijkant, maar toch is dan s avonds 18,8 alleen nog vrij warm als het buiten al richting de 10 gaat. Of niet koud iig. In mijn huis dan he. Niet zo warm als het huis van Cynthia82 nee, dat zou idealer zijn ja. Maar dat is misschien gewoon wat je gewend bent qua huis. Niet perse wat je fijn vindt. Maar als MarlindeRooz gewend is dat een huis na zulke dagen 21 graden is die 18 een stuk kouder, ja. Als je een kouder huis gewend ben is het weer warm. Ik hoop voor MarlindeRooz dat het hierbij blijft en het stiekem straks minder afkoelt in de winter
Xyris schreef:Vorige maand een contract afgesloten bij Greenchoice. 337,- per maand. Kan ik precies van mijn salaris betalen, het eten sprokkel ik hier en daar wel bij. Gisteren een welkomstmail, want per de 16e is dit nieuwe contract in gegaan. Het contract is nu 403,-. Ik vraag me af of ze dat zomaar kunnen doen? Ik weet niet beter of ze mogen maar 1x per 3 maanden het bedrag aanpassen, en niet ineens het bedrag van een nieuw contract?
Cynthia82 schreef:31 oktober worden mijn zonnepanelen geplaatst. Dus tot die tijd ga ik mijn huis niet verwarmen (en vanaf 1 november met de airco’s). Deed ik voorgaande jaren ook niet, dus als het niet extreem koud wordt de komende maand, komt dat precies goed uit