Vragen of iemand ze wil openen en de dop wil slopen kan inderdaad ook, mijn voorkeur gaat uit voor iets dat meteen werkt zodat ik geen hulp hoef te vragen.
Bedankt voor het meedenken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Thanks prompter en chanicha! Ik ga eens kijken voor die dingen
Vragen of iemand ze wil openen en de dop wil slopen kan inderdaad ook, mijn voorkeur gaat uit voor iets dat meteen werkt zodat ik geen hulp hoef te vragen.
Bedankt voor het meedenken!
chanicha schreef:Nee Rien, geen ervaring mee en nog nooit van gehoord!
rien10 schreef:Heeft iemand ervaring met wasstrips? Ik was nu met Neutral Ten eerste vanwege gevoelige huiden, hier in huis. Ten tweede omdat ik bijna alle wasmiddelen chemisch vind stinken.
Maar strips lijken mij handig en beter voor het milieu.
Jindai schreef:rien10 schreef:Heeft iemand ervaring met wasstrips? Ik was nu met Neutral Ten eerste vanwege gevoelige huiden, hier in huis. Ten tweede omdat ik bijna alle wasmiddelen chemisch vind stinken.
Ik heb de strips van Robijn, dus weet niet of je er iets aan hebt, want chemisch natuurlijk.Maar ik vind ze wel handig! Ze lossen ook goed op, laten geen restjes achter of iets, makkelijk te doseren. Wil als deze op zijn ook eens een ander merk proberen.
rien10 schreef:JudithGigi schreef:Ik gebruik de doekjes van Cosmeau. Heb nog geen verschil ontdekt met andere wasmiddelen.
En hoe is de geur? Erg aanwezig?
Klis schreef:Brauzz is ook een fijn merk voor wasstrips! Ruikt licht maar niet overheersend.
rien10 schreef:Heeft iemand ervaring met wasstrips? Ik was nu met Neutral Ten eerste vanwege gevoelige huiden, hier in huis. Ten tweede omdat ik bijna alle wasmiddelen chemisch vind stinken.