drafbalk schreef:Hallo lieve bokkers,
Wat een prachtige woningen komen hier voorbij!
Misschien dat jullie mij kunnen helpen hoe ik mijn woning een beetje als een geheel kan laten lijken.
Wij zitten voornamelijk achter ons bureau/tekentafel of op de bank. Vervolgens hebben we een 'halletje' richting de keuken wat net te smal is om in je woonkamer te betrekken, en daarna is de eettafel en keuken.
Zie plattegrond:
Groen is tv/tv meubel
Rood is bank
Paars is bureau/tekentafel
Geel is dressoir
Blauw is eettafel
Naar mijn idee is dit de enigste manier hoe we de woning zo goed mogelijk ingericht krijgen icm de bureaus.
Uiteindelijk willen we nog een mooie bureaukast laten ontweroen, en dan misschien het dressoir weg om ruimte te besparen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie met dit 'halletje' zouden doen om toch wat meer geheel in de woning te brengen, en niet alles opgekropt in de woonkamer.
(Heb vanochtend even snel een foto gemaakt, let niet op alle rommel, haha).
Nieuwe gordijnen in een aardse groen tint en plisees zijn besteld, dus de oude gordijnen zijn tijdelijk even (letterlijk) opgeplakt.
[ [url=m/zJIRts.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LAGNeB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou je dressoir bij de woonkamer betrekken en je bureau/tekentafel op de plek van het dressoir. Ik vind een studeerhoek/bureau in je woonkamer niks. Sorry, persoonlijke smaak.