Maar dat zal ook verschillen per prijsklasse (ik zocht in een lagere prijsklasse).
Edit: zin toegevoegd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leeslampje schreef:Toen ik nog een huis zocht, was ik ook blij met veel aanbod. Maar wat een gedoe. Wij hebben 20 woningen bekeken en 12 keer een bod uitgebracht. De laatst keer was het pas raakAanbod zat, maar het beste bod neerleggen is nog best lastig vond ik.
manzano schreef:Nou ja, beter dan geen aanbod. Daar word ik echt gek van momenteel.
manzano schreef:leeslampje schreef:Echt? Wist ik nietIk dacht dat in alle segmenten wel relatief veel aanbod is.
Nee hoor. Juist niet, daarom ben ik zo verbaasd. De prijzen knallen juist door het plafond door de extreme krapte overal.
XXXX2015 schreef:Urona447 schreef:Groot gelijk! Ik heb ook regelmatig verplicht met de honden gewandeld. Hoeveel kijkers heb je vandaag?
9![]()
De makelaar had dit niet verwacht, hij wordt helemaal gek gebeld.
Van de week nog meer kijkers.
leeslampje schreef:Toen ik nog een huis zocht, was ik ook blij met veel aanbod. Maar wat een gedoe. Wij hebben 20 woningen bekeken en 12 keer een bod uitgebracht. De laatst keer was het pas raakAanbod zat, maar het beste bod neerleggen is nog best lastig vond ik.
Maar dat zal ook verschillen per prijsklasse (ik zocht in een lagere prijsklasse).
Edit: zin toegevoegd
manzano schreef:leeslampje schreef:Echt? Wist ik nietIk dacht dat in alle segmenten wel relatief veel aanbod is.
Nee hoor. Juist niet, daarom ben ik zo verbaasd. De prijzen knallen juist door het plafond door de extreme krapte overal.
rina schreef:de bonte hond, een Volvo XC90 in zwart die zo smerig is dat hij tot halverwege grijs lijkt
Er rijden hier in de omgeving 3 van die XC90's rond, daar hebben de heren van de politie het al makkelijk. Maar aangezien de mijne de enigste is die zo smerig is weten ze helemaal dat ik het ben
![]()
Zou voor de gein mijn auto eens door de wasstraat moeten halen, mss houden ze me dan weer aan