Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Haha haha haha nee nee, ik neem geen paard erbij. Geen geld voor, geen tijd voor, het is nog niet klaar ervoor. Nee nee. Echt niet.
Kijk schat wat een leuke!
*echtgenoot rijdt de dag erna met trailer en nieuw paard het erf op...
[ [url=m/M9LpPs.jpg]Afbeelding[/url] ]
palousa_boy schreef:Hout behandelen doen wij gewoon zelf, kunnen we tenminste een beetje plannen wanneer we alles doenaangezien we nogal een oppervlakte te doen hebben is dat wel fijn.
Hout schoonmaken en kwasten maar (met gif) waarna het mag drogen.
Grote oppervlakten doen we gewoon met de rugspuit anders is het geen doen![]()
Maar er gaat wel een paar liter gif doorheen..
MarliesR schreef:Prairy schreef:Haha haha haha nee nee, ik neem geen paard erbij. Geen geld voor, geen tijd voor, het is nog niet klaar ervoor. Nee nee. Echt niet.
Kijk schat wat een leuke!
*echtgenoot rijdt de dag erna met trailer en nieuw paard het erf op...
[ [url=m/M9LpPs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha, gebruik je nu mijn meme gewoon weer tegen me![]()
![]()
Nou, gezien de prijzen klinkt vwe wachten wel tot het voorjaar'opeens weer wat aanlokkelijker![]()
Maar goed,je weet nooit waar je (al dan niet via via) nog eens tegen aan loopt natuurlijk.
Ethelate schreef:Jaaaa, leuk!
En ja, soms gaat iets snel, niet alles hoeft tegen te zetten en lang te duren hè!
superpony schreef:Wat onwijs leuk!!! Het komt zoals het komt en geniet ervan.
=knip=
Ik zit nu al 3 dagen naar trekkertjes te kijken. Zo een mini ding is ook leuk. Maar bedankt! Als we straks een trekker hebben staan, weet je dus door wie het komt :p
Solleke_Noah schreef:Jaaa, een ijslandertje![]()
Leuk! Vier of vijfganger? Veel plezier samen!
pmarena schreef:Haha, mij verbaast het niets, ik voelde het al een beetje aankomen dat er toch ineens iets op je pad zou komenZiet er uit als een lief dier!
vikawiek schreef:![]()
Dat was wel heel snel
Maar wat een knapperd!
Maflinger_S schreef:Heb je voor je het weet een Thokki gescoord.
Hij ziet er leuk en lief uit. Veel plezier er mee!
neile schreef:Ho zeg dat gaat snel!Proficiat met de aankoop!
Hilary schreef:Ehh, hoe spreken we het uit? Tokkie?
ikke schreef:Dan heb je mazzel dat ie tenminste nog onderscheid maakt. Ooit bij Guy eentje gereden, die had maar een gang: bewegen. Die schoof van stap naar tolt, naar draf, naar telgang, galop, rentelgang en net zo simpel weer terug zonder dat je het idee had dat er geschakeld werd. Alles in een, vloeiende bewegingvan Doorne's pientere pookje was er niks bij.
ikke schreef:Dan heb je mazzel dat ie tenminste nog onderscheid maakt. Ooit bij Guy eentje gereden, die had maar een gang: bewegen. Die schoof van stap naar tolt, naar draf, naar telgang, galop, rentelgang en net zo simpel weer terug zonder dat je het idee had dat er geschakeld werd. Alles in een, vloeiende bewegingvan Doorne's pientere pookje was er niks bij.
Solleke_Noah schreef:Leuk Marlies; fijne draf en galop en gescheiden gangen doet al veel! Mijn vijfganger merrie galoppeert als een kruising tussen een kanonskogel en een duikboot![]()
Enne, met ijslanders blijft het nooit bij één
Solleke_Noah schreef:ikke schreef:Dan heb je mazzel dat ie tenminste nog onderscheid maakt. Ooit bij Guy eentje gereden, die had maar een gang: bewegen. Die schoof van stap naar tolt, naar draf, naar telgang, galop, rentelgang en net zo simpel weer terug zonder dat je het idee had dat er geschakeld werd. Alles in een, vloeiende bewegingvan Doorne's pientere pookje was er niks bij.
Klinkt als een vijfganger en die doen dat ja![]()
Leuk Marlies; fijne draf en galop en gescheiden gangen doet al veel! Mijn vijfganger merrie galoppeert als een kruising tussen een kanonskogel en een duikboot![]()
Enne, met ijslanders blijft het nooit bij één