Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:vonneke schreef:Daar zijn mijn vriend en ik ook ernstig allergisch voor.
En dan ook van die teksten in huis.. 'hier in huis.... ' verschrikkelijk
Hoe voorkom je dat je dat soort dingen gaat krijgen?
dems75 schreef:haha oh ja...spreuken en teksten....brrrrrr!!!!
Ik heb, tot mijn grote schande, wel 1 verkeersbord-achtig iets....en daarop staat: "when nothing goes right, go left" met een pijl. dat is dan ook het enige.
Nog een kleine irritatie van moi: Als mensen het hebben (sorry als ik iemand voor de schenen schop) "the master bedroom" "de living" GETVER! Noem het gewoon slaapkamer en woonkamer! Dat veramerikaans van alles....blegh! Master bedroom....we leven niet meer in de tijd van de slavernij!
Zo...gal gespuugd, door naar de orde van de dag: mooie dingen zie ik weer voorbij komen! Hier in huis ligt het even stil...eerst de tuin/tuinhuis enz maar verder aanpakken.
Dais_ schreef:Wij hebben de kelder vol velgen en banden liggen.
Meer dan genoeg mancave
Bedankt allemaal voor de tips!
Ik kan er zeker wel wat mee.
Ik had inderdaad even moeten vermelden dat we de oude meterkast gesloopt hadden. Die bestond ook uit schroten en was heel breed wat weer plek innam van de kapstok.
Qua deuren gaan we niks vervangen, dat mag de volgende bewoner doen. Een beetje tussendeur begint bij 350 euro en dat vind ik het echt niet waard. Voordeuren zijn helemaal een dure bedoeling. Het raampje naast de voordeur hebben we wel vervangen. Dat was eerst paars.
Ik ga jullie op de hoogte houden van de vorderingen
Janine1990 schreef:Dais_ schreef:Wij hebben de kelder vol velgen en banden liggen.
Meer dan genoeg mancave
Bedankt allemaal voor de tips!
Ik kan er zeker wel wat mee.
Ik had inderdaad even moeten vermelden dat we de oude meterkast gesloopt hadden. Die bestond ook uit schroten en was heel breed wat weer plek innam van de kapstok.
Qua deuren gaan we niks vervangen, dat mag de volgende bewoner doen. Een beetje tussendeur begint bij 350 euro en dat vind ik het echt niet waard. Voordeuren zijn helemaal een dure bedoeling. Het raampje naast de voordeur hebben we wel vervangen. Dat was eerst paars.
Ik ga jullie op de hoogte houden van de vorderingen
350 euro?![]()
Massief eikenhouten binnendeur ofzo?
Solleke_Noah schreef:Onze (glazen) binnendeur kostte meer dan 700 euro
Westernfreak schreef:Was er hier op bokt niet ooit een topic over iemand die het woord 'home' gekregen had en daar toen vlekken op geschilderd heeft en als 'moeh' op het tiolet heeft gezet?![]()
Een mancave heb je imo alleen nodig als je elkaar zo nu en dan wilt ontvluchten of als je als vrouw zijnde je man alles verbied dus nee...ik ben daarvoor ook vaak genoeg naar stal.
Rebecca schreef:Tapijt bekleding nooit nooit weer, gleed er paar keer vanaf en heb het er afgehaald met dit eronder :
[ [url=m/n0F4ZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stootborden word hout op gelijmd die krijg je niet meer kaal en de treden tja
Janine1990 schreef:Solleke_Noah schreef:Onze (glazen) binnendeur kostte meer dan 700 euro
Ja, dat is geen simpele binnendeur.
Wij hebben gewoon binnendeuren van 60-80 euro. Niet te ingewikkeld hoeven ze niet heel duur te zijn.
We hebben inderdaad ook een op maat gemaakte binnendeur (oud huis, woonkamer is ongeveer 3,5 meter hoog plafond, originele deur was ook iets groter ik denk 2.80m?) en in die binnendeur zitten 6 glazen. Ja, dan ben je met 100 euro niet klaar zeg maarDie is ook van massief hout.