Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:xx_Lyzet schreef:Eindelijk eens een goede mascara gevonden, en dat voor 99 cent! Vind 'm op dit moment nog beter als die van Maybelline oid...
Ik heb ook een tijdje die van de Action gehad maar ik vind hem vreselijk, mijn wimpers plakken allemaal aan elkaar met dikke klonten.
colunder schreef:Kosten wel 79 cent
Annick75 schreef:Serieus??? ik blij dat ik em nog niet bij de Stumpel/Xenos had gekocht voor €10Of een dikkere van €1,79 of zoiets
Keet schreef:IlovePuk schreef:Ik heb net even schoonmaakspullen voor de paarden gekocht
-spons
-shampoo (om de staart mee te wassen)
-handschoenen
En weet je wat de kassière zegt, (daarvoor had mn zus wat afgerekend) "Dit zijn de leuke boodschappen en dat zijn de minder leuke boodschappen",wijst ze dus naar de schoonmaakspullen. Het is voor de paarden en ik koop de spullen met plezier, dus wat beledig je nou mijn boodschappen![]()
Hoezo klantvriendelijk
Rare reactie van jou. Ze probeert gewoon een vriendelijk praatje met je te maken hoor. Zij kan toch niet raden dat jij huishoudelijke spullen voor je paard gaat gebruiken?
Ze is heel klantvriendelijk, ze praat in ieder geval tegen je. Hier kijken ze je alleen maar chagerijnig aan en zeggen ze geenMarley schreef:Lijkt me ook heel normaal, ze leeft met je mee omdat ze er vanuit ging dat je ze voor het huishouden zou gebruiken....._Selena schreef:En ik denk dat die cassiere gewoon vriendelijk met jou wou praten, ik lees niks raars wat ze zegt.
woord